Min tur_78 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Hei, jeg er 5+ 6 på vei, og er ikke spesiellt plaget med symptomer enda. Kjenner det mest om natten, da det går lengst mellom jeg spiser. Er sånn halvkvalm og uggen i magen, og vrir og vender meg hele tiden. Måtte faktisk opp å spise i går natt. Men det jeg lurer på: Er det noen som synes det er ubehagelig/ekkelt og ligge på siden når det er så tidlig? Jeg synes det og blir lettere småkvalm og uggen da. Noen som har vært borti det?? Har alltid likt best å ligge på siden, men nå orker jeg det ikke.
Stine Eirin Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jeg er syv uker på vei, og jeg synes det til tider er små ekkelt å ligge på siden. Er garantert sikker på at det er fordi jeg blir liggende å føle på og kjenne etter alt som skjer. Jeg kjenner det murrer litt og strekker litt... at det skjer ting! Men jeg synes det mest er hyggelig, og blir jeg kvalm legger jeg meg bare på ryggen. Ellers har jeg merket at om jeg legger en pute mellom bena når jeg ligger på siden, så det øverste benet kommer høyere blir det mer behagelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå