Pusur_mor Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Vinneren av Norke Talenter Erlend Vant med en fantastisk sang som heter lost. Er det noen der ut som vet hvilken orginalartist som har denne sangen
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Ikke dumt å høre med folk her inne! har selv prøvd å lete fram sangen uten hell...
willen sie eine ku zu milchen? Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Det stemte! takk skal du ha:)
doffine Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Å det har jeg lurt på også... så bra jeg ikke var alene om å lure...:-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Han ligger jo allerede ute på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=8dS0vtbp820&feature=related
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Han er helt vanvittig flink, og det er en nydelig sang. Gråter hver gang jeg hører den jeg. Tenk han er bare 16 år. Et utrolig talent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå