Gå til innhold

Flere som har smerter i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt så mye smerter i magen i dette sv.skapet.

Kan ikke huske at jeg har hatt det med noen av de andre.

Det er en blanding mellom luftsmerter og gangsperr i magen.

Men liksom ikke tydelig noen av delene. Synes det er så rart.

Er dette normalt?

Jeg trodde jeg hadde fått en Uvi her forrige uke, for smertene kan minne om samme type smerter som jeg har hatt når jeg har hatt uvi.

Men leverte urinprøve hos legen, og den var helt fin.

Så det var det ikke.

Skjønner ikke hvorfor jeg har så mye vondt i magen.

(også skifter jeg mellom å ha diare og forstoppelse.. hele tiden).

Kjedelig.

Flere som har strevd med magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja masse! Er nå i 11 uke og har hatt masse magevondt. Får vondt hvis jeg spiser for mye, (det som før var en normal middag), får vondt hvis jeg drikker noe med kullsyre, hvis jeg går for lenge sulten, hvis jeg spiser potetgull kort og godt av alt mulig rart.

Det er veldig ubehagelig og jeg var kjempebekymret i starten men nå har jeg vennet meg til at det bare er noe som kommer og går. Mitt beste tips er et glass Nyco el lign og/eller en spasertur, hjelper for meg, og dropp brusen :)

Skrevet

Godt å høre at jeg ikke er alene :-) (selv om jeg selvfølgelig ikke unner andre å ha det sånn da :-)

Men hos meg så kommer det uten at jeg har gjort noe spesielt eller spist eller drukket noe spesielt.

Vondt når jeg ligger å skal sove, vondt når jeg våkner om natta og må på do. Vondt når som helst på døgnet.

Drikker ikke så mye brus, så det er ikke noe problem.

Kanskje jeg skal prøve Nyco. Takk for tips :-)

Skrevet

hei! er innom fra 2trimester.. jeg har også endel magevondt! men tror jeg har funnet grunnen, tror jeg får det når de går for lenge mellom hver gang jeg spiser.. jeg var bekymret i bjynnelsen men har nå bare slått meg til ro med at de bare er slik:P er nå 17+3:)

Skrevet

Jeg har det helt likt. Jeg leverte u-prøve hos legen sikker på at jeg har uvi.

Vokner om natten og må på do, kjempe vondt i blæra. Det stikker og strekker. Om dagen har jeg luftsmerter, og magen er relativt oppblåst, selv om jeg er sulten.

Men men dette hører vel med :)

Skrevet

gu kor deilig det er å høre at det er flere som har det akkuratt sånn som meg... trodde det bare var meg og at noe var gale. hadde 14 pp etter en MA i jan.07, så har vært veldig engstelig i det siste.. magen veksler mellom å være kjempe hard og ha treg avføring og diare..

og magen kan være hard og ubehagelig, men er forsatt sulten og en smule kvalm. selv om det er rett etter eg har spist.. løye dette..

men har lest at man bør drikke masse vann, det skal visst hjelpe.. så sitter har med en vann karaffel og pimper nedpå:)

er i 10+3 nå og håper på det beste.. skal på UL 21 mai!! gleder og gruer meg..

håper alt bedrer seg for alle har inne:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...