Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Har tryglet samboeren min til å ta henne noen ganger på natt. Prøver å avvenne henne med nattpupp. Hun er 10 mnd. Så inatt skrek hun av full hals og han bare lå og strøk på henne. Etter en stund sier jeg at kanskje han må gjøre noe annet? Så står han opp og lager brødskive til henne!! Hun illskriker selvsagt, for kl er 02, og hun vil absolutt ikke stå opp og spise skive(kan du skjølnne det..?) Tilslutt må jeg ta over som vanlig. Nå ser han ute og går tur med henne i solsteika med regntrekk på. Jeg sier, kan du ikke heller legge helseteppe akkurat der sola skinner, slik at hun får luft inn? Jo, så henger han teppe på..OVER regntrekket! Kan du ta det av? det er ikke bra sier jeg.. Nei, det er så bra mot sola og vinden sier han.. Idiot! Han er så snill og alt det der, men ikke faen om han gidder å bry hue med hva som er best for henne (eller meg..) Vil helst leke med henne, og kose, og la meg nattamme til hun er 3 år slik at HAN får søvnen sin.. JEG ER SÅ LEI!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 huff skjønner deg såå godt!! men som regel lærer de da:) reis bort et par netter, så han får kjenne hvordan dine netter er:))
du og jeg og vi to Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Min er heller ikke perfekt. Mini holdt på å få smake på kroneis her om dagen. Han er 5 måneder gammel - og har melkeallergi... Hjelpes, det skader jo ikke å tenke seg om. Men, disse mennene må vel få prøvd seg litt. Han har jo ikke fått prøve å feile som jeg har gjort, fra mini var nyfødt. Det blir spennende når han har permisjon, da skal jeg virkelig prøve å ikke legge meg oppi... Men brødskive klokka 02 skal man ikke se bort ifra altså...
Caelyn Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Ikke rart han ikke gidder når du oppfører deg sånn tilbake. Han hadde nok raskt nok skjønt at brødskive ikke er helt det beste midt på natten. Det går an å si fra på en ordentlig måte, forklare hvorfor han kan/ikke kan gjøre visse ting. Og uten at stakkars pappaen føler seg HELT overkjørt. Så lenge ikke det går ut over liv og helse synes jeg pappaen burde få gjøre det på sin måte. Er ikke alltid DIN måte som er den rette.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 :-) MENN er MENN... De har ikke samme empati og innlevelse om hva som er bra som oss..
2hærligegutter Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Ikke alene der altså. Her har sambo såvidt tatt i guttungen, hvertfall ikke trillet. Han blir super stresset av at han griner og det gjør jo ikke akkurat tingene bedre. Men burde vel ha husket dette fra 1 mann, men man glemmer så fort. Med 1. mann så tok det vel en 4-5 mnd før han tok tak i det litt mer ( han er ikke super begeistret for spedbarn), men når de begynner å bli litt større så går det bedre.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Du anonym 21:04 med dette mannesynet: Er du heterofil? Har du sex med mennesker uten empati? Hvis du synes menn har mindre empati enn kvinner så håper jeg du tar dette til etterretning når du oppdrar barna dine og ikke forventer at døtrene dine skal sette sine egne behov til side og tenke på andre, mens sønnene dine får lov å ture frem som de vil..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Det var da voldsomt anonym 21:11... Min mening er at kvinner og menn er i stor grad( generelt sett) forskjellige når det gjelder det å sette seg inn i andres behov.. Selvfølgelig skal de ikke få "ture frem" som de ønsker, mens kvinner blir oppdratt til å sette andre først. Det har jeg ikke sagt, så du leser nok mer inn i det enn det som står. Kranglevoren kanskje? Din mening er din og min er min, respekter det!
Gjest Skrevet 11. mai 2008 #10 Skrevet 11. mai 2008 Flirte godt av dette, leste det opp til sambo og han flirte også!! Herregud, han gjør sikkert sitt beste.. Menn tenker kanskje ikke like mye over sånne ting som oss damer..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå