Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Vi skal på ultralyd snart og han ville fylle ut Far sin del på det arket vi skal ha med til jordmor med informasjon om oss. Så når jeg kikket på det nå nettopp, hadde han fanimeg fylt ut under "er bf samme som ektemann" at Ja (håper det ihvertfall) WAF???! Skjønner at han kan tulle med det til meg, men dette arket skal vi levere til jordmoren og hun kan jo tro at det er jeg som har fylt det ut :-( Man kan vell hente et nytt ark?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 lite smart tenkt av han da du har ikke korrekturlakk å sette en strek over da? De ser jo sikkert at det er ulike skrift også. sorry men må nesten bare le litt..ikke vondt ment altså
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 hehe, morsomt ja.. Får håpe dere komme til en jordmor med litt humor da! Er du trygg på ham så burde ikke dette plage deg er min mening da. Og plager det deg så burde dere kanskje ta en prat om dette?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Hihi, morsomt kan du ikke flire av det selv da, jordmor vil sikkert også ta det med et smil om munnen.
Dunder Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Haha! Det er sånn mannen min kunne gjort også! Loosen up!
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 hehehe...Min mann kunne også funnet på å skrive det. Jeg hadde nok bare ledd med jeg vaffal:)
hit og dit Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Hahaha, ha litt humor da =) Jordmor ler sikkert med dere, og ikkje av dere. Minner meg om far min: søstra mi skulle til kiropraktor, og måtte ta fri fra skulen to timar. Ho fekk følgande melding med seg: Prinsessa mi må få fri dei to siste timane i dag. Ho skal til kiropraktor, for ho har sove på ei ert Fjortisen leverte meldinga usjenert til læraren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå