Gjest Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 tidligst som mulig:)Venne de til vann er viktig:) de er nok tørste i varmen.. Min er 3 mnd og får vann innimellom måltidene på tåteflaske.. Kokt romtemperert vann.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 fikk beskjed på helsestasjonen i går at vi kan begynne å gi vann fra springen når de er 4mnd,,
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 lillegutt er 2,45 mnd og får vann fra springen. kaldt vann som er litt varmet i micro så det ikke blir så forskjell. vi har kommunalt vann og da kan vi ha vann fra springen i følge hs. har dere brønn vann skal det kokes. han liker ikke vann ennå,men vi prøver hver dag,han er veldig varmblodig og tørster i dette været.
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 hahha 2,45 faktisk....;=) mente selvsagt 2,5
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Da jeg var på femmnd kontroll med snuppa fortalte jeg at jeg gav springvann som var varmet i micro. Jeg fikk beskjed om at de skulle ha kokt vann frem til de er 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå