Gå til innhold

Har alle her barberte armhuler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig spørsmål, meeen men, jentene på DiB er vel vant til verre ting ;o)

Kom til å tenke på det i dusjen i dag.

Har aldri opplevd hårete armhuler fordi jeg har barbert det bort med en gang det kommer en stubb.

Har vel noe med kultur å gjøre tenker jeg - hår er tabu på et vis. Litt merkelig at en voksen jente aldri har opplevd å ha (ordentlig med) hår under armene selv om det er såre naturlig.

Tror jeg må anlegge armhulehår, bare for å se hvordan det er.. *humre* ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja her blir dei fjernet ved første fremtredelse=)

Skrevet

Jepp, her fjernes det..Har vært litt sløv de siste ukene med barbering både her og der. Men i går var vi på besøk, og der satt dama i huset i singlet med de værste buskene under armene, og da hun løfta omslagsskjørtet litt til siden for å sole beina, lovte jeg meg at jeg skulle i dusjen og ta en omgang med høvelen når jeg kom hjem...For de beina der hadde mer hår enn gubben sine...

Skrevet

jepp,null hår her..men hender jeg lar de gro litt ,for å freake ut sambo litt..hahhaa..

Skrevet

Jeg har ikke hår under armene nei.. Får nesten panikk om jeg ser en liten stubb..

Skrevet

Hårløse armhuler her også! Lar det aldri vokse i det hele tatt:)

Skrevet

Er hårløse nå ja men hender at jeg er litt slapp med å barbere hvis jeg er mye hjemme noen dager.

Skrevet

Problemet er at når man har armhulehår så er det vanskeligere å holde luktfritt.

(Jeg har testet)

Skrevet

Da jeg var liten husker jeg at mamma verken barberte legger eller armhuler. Nå barberer hun armhulene, men har så lite hår på leggene at hun ikke gidder barbere dem. De ser jo barberte ut likevel...

Da jeg var tenåring husker jeg at det var blitt mer vanlig å barbere seg, men de færreste gjorde det. Faktisk stirret alle på hun ene som barberte seg da vi dusjet i gymtimene...

En periode, rundt 1990 ca. så begynte flere og flere å barbere seg, og det var faktisk spesielt leggene man skulle barbere. Armhulene kunne være hårete.

Selv har jeg barbert leggene og armhulene siden 1990/91. Jeg begynte da jeg bodde i USA. Da jeg kom tilbake til Norge var jeg omtrent den eneste 18-20-åringen i området som barberte meg noe sted.

Det var først rundt midten av -90-tallet det ble vanligere, og helt frem til ca. 2000 husker jeg at jeg møtte kvinner som gikk i singlet ubarbert.

Det rareste er at jeg nå, bare 8 år senere, synes det ville være rart å se en ubarbert kvinne. Mens 8 år tidligere, så syntes alle at jeg var rar og sær og amerikanisert som barberte meg. De fleste syntes det var idiotisk at hår skulle være noe galt - mange sa de syntes det så finere ut med hår. At det skjulte rynkehud og skjeggstubber.

Merkelig hvor fort vi har blitt akkurat som amerikanerne!!!

Skrevet

Barberer alltid armhulene ja, men det var en periode da jeg var høygravid (og singel) at jeg rett og slett ikke gadd! Hva var vitsen? Det var vinter og ingen skulle se armhulene mine uansett....men perioden gikk fort over da jeg kom på at jeg snart skulle føde og jeg ville synes det var litt flaut å møte opp på føden med skog under armene....(nå gikk det aldri så langt at det ble skog, men det kunne jo blitt det hvis jeg ikke tok barberhøvelen fatt). Moren min barberer ikke armene, er litt flaut når hun går i ermeløse topperog kjoler, men hun har såvidt jeg gjort aldri gjort det, så håret i armhulene er ikke sååå mye, man ser det ikke med mindre hun løfter opp armene....og da kan det jo bli litt flaut. Hun barberer ikke benene heller, men det er forsåvidt greit for der er det bare lyst lyst dun uansett, hun har jo heller aldri barbert dem og det er nok derfor det er så lite hår der...

Skrevet

vært litt slapp ang. barbering siden jeg går med t-skjorter og ikke singleter i og med at det ikke har vært været for det men i dag tok jeg skikkelig overhøvleri både her og der ;)

Skrevet

Jepp.

Husker moren min hadde hår på 80-tallet, men hun har også barbert i mange år nå...

Skrevet

I studietiden var vi folk fra mange land og husker de franske jentene ikke barnberte seg under armene. Dette var på tidlig 90 tall - husker og at av de 4 norske jentene vi var på universitetet var jeg den eneste som barnberte leggene ...

Skrevet

ikke mye hår å skryte av her heller=) det blir borte så fort det kommer.

Skrevet

jepp,liker ikke hår under armhulen gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...