Gå til innhold

Hei hei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å lage noen dårlig stemning her inne, overhodet ikke. Hvis så skulle skje må jeg bare beklage sterkt på forhånd.

Jeg har bare lyst til å komme med noen betraktninger fra sidelinjen...

For akkurat nå føler jeg sterkt at det er nettopp der jeg hører hjemme.

På sidelinjen...

Jeg har jo som kjent litt å slite med hjemme om dagen (som veldig mange andre har akkurat nå, på forskjellige sett) så jeg har jo ikke vært veldig aktiv den siste tiden. Har fått med meg da, at det har vært en del uhygge-stemning som har gjort at så mange av dere har trukket dere unna, og gjemt dere her.

Det er jo fint at dere kan fortsette moroskapen et sted dere føler dere får være i fred for det dere synes var dumt å leit.

Så tilbake til det jeg føler.

Jeg ble så glad da jeg fant moden-forumet i fjor høst. For jeg følte så innmari at dere var så innkluderende. Det var -velkommen hit, -så hyggelig med flere nye osv.

Og jeg vet at mange andre har følt det samme som meg der

Den biten føler jeg er helt over nå.

Og jeg føler nok at man "må" ha vært "medlem" en stund for å få lov å komme hit å leke

Nå er det sikkert mulig at jeg er fullt av vonter i magen fra hjemmefronten sin side i tillegg til den jeg opplever på DIB om dagen.

Så det kan helt sikkert hende jeg er helt på tryne her.

Men dette er nå min oppfatning av hele saken.

Og følelsen jeg sitter igjen med er igrunn den samme ekle følelsen jeg hadde da jeg ble mobba på barneskolen.

Det at man gjemmer seg bort for å utelukke de man ikke har lyst å leke med.

Det er greit at dette er et åpent forum, men så lett å finne dere er det ikke lenger.

Dette ble skikkelig rotete, men jeg er nå engang en veldig rotete person.

Det er synd dere måtte gjemme dere bort for å fortsette å kunne ha det hyggelig. Men sånn måtte det kanskje bli

Takk for meg, takk for gode innspill. Dere har gitt meg mye den tiden jeg har vært her. Men jeg orker ikke, med min bakgrunn, være nødt til å gjemme meg bort fra andre for å ha det morsomt sammen med dere.

Kos dere videre og han en flott dag.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å debattere dette mer, det gjør bare at føler seg elendige - så jeg hadde først tenkt å snde deg dette på en pm - men så går det ikke an å få sendt milelange pm'er...

Så derfor:

Jeg føler ikke at det er sånn at vi har gjemt oss bort, overhodet ikke. Jeg kan bare snakke for meg selv, og grunnen til at jeg er her nå er at jeg synes det ble veldig mange innlegg av typen "det er dårlig stemning her", "jeg får ufine pm'r" , " jeg opplever at folk gir meg stikk og leie hint" - samtidig som dette ble sagt slik at det kunne gjelde nesten hvemsomhelst, det var ingen klar adresse hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg fikk vondt i magen av det, og sendte faktisk en pm til Maud som var den som følte seg mobbet, og støttet henne. Fikk en melding tilbake om at det ikke var meg det gjaldt, og det syns jeg var hyggelig. Men jeg vet at flere av de som nå er her, følte veldig på at de ble mistenkeliggjort i denne saken og dermed så er det en del som kjenner på at de ikke følte seg velkommen på modne-siden lenger, så derfor var det en del som flyttet over hit.

Så dette er jo en sak som har blittkjempedum - utav nesten ingenting, sånn som jeg ser det. Men så er det engang sånn at for min del, så er det mange nick jeg kjenner fra mange år tilbake som nå er her og jeg synes derfor det er hyggelig å være her. Jeg har ingenting usnakket med noen jeg, føler jeg - hverken her eller der.

Men som du skjønner så er det altså her de gamle kjente for min del nå er, og da ble det sånn for min del.

Nå de siste dagene sitter jeg med inntrykket av at alle som av en eller annen grunn er her, blir sett på som mobbere og det er ingen hyggelig følelse. Hele greia er blitt så dum, og det er kjempetrist syns jeg.

Jeg kan med hånden på hjertet si at hvem som vil kan være her, men flere innlegg som nå går på å skulle diskutere hva som har skjedd, orker jeg ikke ta på ute på siden her; det blir kun pr pm da jeg vet at Hurpa føler at det hele startet med henne før påske og hver eneste tråd der dette nå blir tatt opp minner henne på tapet hun har hatt, og at det er hennes skyld(sorry, hurpa - dette skulle jo ha vært i en pm )

Jeg håper du får orden på nytt hus og din nye sivilstand Lykkelig - jeg er sikker på at det blir kjempebra for deg!

Og jeg savner deg, så jeg håper du vil være med her c",)

Skrevet

Hei, jeg håper dette snart kan ta slutt. Vi gjemmer oss slett ikke.

Vi trekker oss unna noen som ikke ønsker oss på modne.....

Vi har prøvd det som prøves kan, men orker ikke å komunisere med mennesker som så tydelig ikke liker oss...... Det tok lang tid før jeg forstod at jeg var uønsket, men da jeg forstod det, kjente jeg min besøkelsestid... Og trakk meg tilbake. Men hadde ikke lyst til å forlate dib. Dette forumet har ligget brakk i 1 år, så jeg tror ikke vi har stjålet noens side:o)

Men nå er jeg så lei av å bli kalt mobber, for greia er den at en sak har alltid to sider....

Og hvis du tror at vi bare er ute etter å tulle og tøyse. Så foreslår jeg at du leser litt bakover i tid inne på modne.

Her på denne siden finner du mest sannsynlig en gjeng som har mer enn stor nok bagasje:o(

God pinsehelg til deg og lykke til med flyttingen:o)

Skrevet

Kjære deg,

Jeg har sendt deg en sms og prøvd å forklare litt av grunnen til at vi har flyttet over. Har ikke vært meningen å gjemme seg bort, men rett og slett var tiden kommet til at man valgte å trekke seg ut fra noe som ikke føltes bra lenger. Vi ønsker å fortsette den gode stemningen og være inkluderende som vi alltid har vært. Og vi har vanket inne på forumet i nærmere 3 år mange av oss. At det siste halvår har forandret seg er bare trist og når ikke det ser ut til å forandre seg, så valgte vi denne løsningen.

Vi har blitt beskyldt for å drive lobbyvirksomhet og "verve" venner på pm til denne siden. Det stemmer overhodet ikke, men de som har spurt har fått svar på hvor vi har flyttet. Og jeg håper du tror meg når jeg sier at det ikke stemmer at det er kun den gamle gjengen som har adgang eller at det har vært intensjonen. Men mange av oss som har kjente hverandre disse 3 årene kjenner hverandre og stoler på hverandre og valgte dermed å flytte.

Så velkommen Lykkelig, vi ønsker ikke å dra opp de gamle følelsene du har av mobbing, men vi er flere som har følt mobbing inne på Modne siste månedene og nettopp derfor tatt det valget vi har....

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...