Gå til innhold

Hehe... Dorthe! Den dama er bare så sæær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare le av helee dama! Hun er jo kjempeflott og alt sånn, men hun gjør så mye teit!!

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=520065

Nå skal hun altså starte Gull-ruteshowet i kveld i et strippebur. Av alle ting... Kjempeflott. Hadde sikkert vært dødsstolt av moren min da jeg var 18, om hun hadde åpenbart seg i et strippebur! Hvorfor det, liksom??

Og så er det disse dyyyype utringingene hun stiller med hver lørdag. Greit nok at hun har pupper og sånn. Men i likhet med resten av kvinnestanden som er godt oppi 40-åra, så er Dorthes pupper mer på magen, enn brystkassa. (Bare merk deg dette neste gang, en kompis av meg gjorde meg obs på det, og hun HAR faktisk seriøse hengepupper:0) Ikke det at det gjør noe, men kløfta blir jo laaaang

Og til sist. Hver gang de STORE stjernene skal intervjues i GodKveldNorge, så gjør alltid Dorthe selv det. Ja, de MANNLIGE stjernene. Og alltid får hun med et klipp eller to om et kompliment hun får der, da. Som om ikke samtlige kvinnelige reportere får det. Filmstjerner lever jo for fansen, og vet jo hva som er smart å si i intervjuer.

Jaja:0)

Pleier uansett å se GodKveldNorge, som å se på SeOgHør, istedenfor å kjøpe bladet;0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Patetisk! Det er det hun er!

Skrevet

Hehe ja hun har et stooort behov for å vise seg. Hun er skikkelig flott og hadde drept for å se sånn ut i en alder av 40+. MEN når det er sagt synes jeg at kvinner på både 30 og 40+ bør kle seg litt etter alder..Noe av det dummeste og teiteste jeg ser, er kvinner på 30-50 år som kler som som fjortisser, men bare mager, hoftebukser, små topper og er klærne rosa i tillegg så er det nummeret før jeg synker ned i jorda fordi jeg blir flau på deres vegne.

Nei, Dorthe og mange kvinner med henne er nydelige og vakre, har kropp som en 18 åring og utseende man kan dø for, men og vise seg frem hele tiden byr meg litt i mot altså!

En flott og stilig dame er Celina Midelfart(middelsfjert hehe). Hun kan kle seg, og har stil og klasse. Hun har også kropp til å ta på seg det meste, men hun har heldigvis vett til å la være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...