Gå til innhold

noen andre som har opplevd konstant menstruasjon ved p-stav i armen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillesøsteren min gikk fra p-sprøyte til slik p-stav i armen for å slippe så mye oppfølging på det, og hun er så redd sprøyter. Men etter hun fikk denne staven så har hun hatt mensen hele tiden. Må legge til at hun er psykisk utviklingshemmet, så dette er veldig plagsomt for henne, for å ikke nevne sjenerende. Nå skal hun ta ut denne staven igjen da for å gå tilbake på p-sprøyta. Noen som fortsatt har hatt mensen ved p-sprøyta ? Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åjaaada, jeg hadde p staven i 5 mnd,og jeg fossblødde i 5 mnd. Men det gjorde eg av alle prevensjon.

Skrevet

Joda...jeg hadde staven i 5 mnd. De siste 4 mnd hadde jeg blødning hver dag! Jeg tok den for å slippe unna mensen helt (for det skjedde med en venninne av meg), men det skjedde jo IKKE.

Legen ville jeg skulle vente med å ta den ut, for han mente det ville gi seg etterhvert. Men 4 mnd med kontinuerlig mens er jo ikke akkurat artig, så jeg orka ikke mere...

Skrevet

Jeg var kjempe fin først 1.5året med p-stav. Så blødde jeg nesten daglig i ca 3mnd (til jeg tok den ut). -Ikke mye, men dog plagsomt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...