Gå til innhold

sirkus Arnardo for min 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mye bråk?har de elefanter?noen som vet?

taaaak

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er høy musikk, de har elefanter ja. og det varer kjempelenge. Min femåring ble ganske lei på slutten. Så det var mange som hadde med små barn, men jeg synes en toåring er litt for liten. Det blir for bråkete for dem.

Skrevet

Ikke gå. Vi tok barna på sirkus. Babyen sov på fanget, jeg satt med 5-åringen og så. Hun syntes det var moro, men ble lei etter første delen, før pausen. etterpå maste hun bare om å gå. Lillebror på 3 ville ikke se på i det hele tatt og klagde i ett. Det var visst ikke moro noe som helst.

Skrevet

Mi på 2 1/2 elsket det! Hun satt som et tent lys i 2 timer. Snakker om det ennå. Så her var det stor suksess.

Skrevet

En stor suksess for 2 åringen og 6 åringen min også. Veldig individuelt da kanskje....:-)

Skrevet

Prøvde sirkus da min eldste var to og et halvt. Det var altfor tidlig! Etter ti minutter var han gørrlei!

Prøvde igjen et halvt år seinere. Da holdt han ut hele første avdeling. Men da var det brått slutt.

Skrevet

hvorfor vil du betale for å se på dyremishandling??

Skrevet

Ha, ha , ha, jeg ler meg ihjæl.......dyremishandling...melk er farlig, alle må amme, bilsetet må du for guds skyld ikke snu før barnet ditt er tenåring.....og sirkus - ja det er dyremishandling... - rart jeg ikke har tenkt på det før...

Skrevet

tror du elefantene lever et bra liv i sirkus-manesjen?? er det naturlig for en elefant å leve i en trang trailer??

Skrevet

Ja,og hvorfor har vi katter,hunder,gnagere og fisk i heimen ?

Hester på stallen,kuer,sau og geiter i fjøset og griser i en grisebinge....

Oppgitt....

Hvorfor spise mat som kommer fra noe levende i det hele tatt....

Nytter ikke legge ut noe om sirkus her,se.Blir bare sett ned på og anklaget her inne.....må stoppe livet for å redde alt her vettu;)

Skrevet

Vi var på cirkus når gutten vår var 2! og han var alt for liten! Det var gøy helt til popcornet var tomt! Han ble skikkelig utolmodig! Og det varte jo så fryktelig lenge også, det endte med at vi måtte gå får det var slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...