Jea81 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 var till kontroll å UL på torsdagen,å lægen va overjett før en mage æ hadd,va vest veldi stoor,e i uke 28 å hadde et mål på 31. heheh,e det rart æ føl mæ som et dråååg,.. å på ul fant de ut atte da va en stoor gutt dær som va 10% større en han sku vær nu...ojojojoj.tru da kor stor han e t fødsel da..... e de fleire som ha sprengt smf målan:) ha en fin dag da alle goe gravide:)
*Super*Mamman* Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jeg også har veldig store SF-mål. var det samme som hos deg i uke 28... Nå i uke 40 ligger jeg på 38-39. Men bebien min er mindre enn gjennomsnittet han faktisk. Slik var jeg med de to forrige også, så aner ikke hvorfor jeg har så store mål.. Ikke har jeg mye fostervann heller...
Jea81 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 akkurat,e godt æ ikke e alein da om stor mage.hehe.føl mæ enorm...menne e jo såå rart kor all den magen kommer fra:)å kor fort den kommer... husker sjøl fra de to andre.med jenta hadde æ den søte lille magen,å me nr to va den liten å søt tell uke 32 da fikk æ den enorme magen heilt plutselig,da æ va i uke 42 va sf målet 41.... ser du e i uke 40,så da e du vell klar før fødsel å greier...vet du ka da bli..du må nu ha masse lykke till m fødseln:)
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Er 38+6, og tidlegare i veka vart eg målt til 38. Var til UL for halvanna veke sidan, og der meinte legen at babyen var 25 % OVER snittet....så eg merkar at eg er bittelitt uroleg.... Skal til ny vekstmåling på UL komande fredag, og er veldig spent....håpar iallefall at eg slepp å gå lenge over tida viss eg har ein gigababy i magen.....
Jea81 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 ojojoj,du hadde både stor mage å bebi:) 25% større.å e jo nu de verkelig legg på sæ.håpa nu ikke bebien din bli så stooor,de ska nu ut å menne vest han e såå stor,så lar de dæ vell ikke gå over tia:)
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Nei, håpar verkeleg ikkje at eg må gå over tida. Hadde eigentleg bestilit ein liten baby som liksom berre skulle ploppe ut... Sjølv om eg i utgangspunktet ikkje har grua meg til fødselen, så kjenner eg at eg blir engsteleg no med tanke på at babyen kan vere veldig stor... :-S Viss eg har noko eg skulle sat sjølv oppi det heile, så vil eg evt takke ja til å bli igangsatt på termin feks. Ny vekstmåling er fire dagar før UL-termin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå