Gå til innhold

Hva blir det til middag/kveldskos idag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kommer seint hjem idag, så store og jeg spiser pizzasnurrer før barnetv.. Også blir det sikkert noe annet i kveld, men hva, det vet jeg ikke ennå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttkaker til middag! :) Grønnsaker og dip til kvelds:)

Skrevet

Grilling:)

Skrevet

Hjemmelaget pizza, har akkurat satt deigen. :o)

Skrevet

grilling:)

Skrevet

Vi skal grille grillribbe:)

Skrevet

Grille:o)

Skrevet

Sparer grillinga til hytta og etter å ha lett gjennom frysa fant jeg ut at det blir strimmlet biffkjøtt med stekt paprika og rødløk, opphøgde poteter og bearnes

Skrevet

Ungene har fått fiskegrateng med masse ovnsbakte grønnsaker til, mens jeg og min kjære skal kose oss med indrefilet av svin, fløtegratinerte poteter, kryddersmør og mais. NAM!

Skrevet

En stor salat og olivenbrød med pesto! Jordbær og vannmelon med is til dessert. Jenta mi spiser pasta med pesto, tomater og brød nå.

Skrevet

Det blir grilling ja=)

Laga salat jeg nå...får besøk klokka 18,så da blir det grillings...Gleder meg=)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Hjemmelaget pizza som samboer lager:-)

Skrevet

vi skal ut å spise middag :) og barna er hos besteforeldrene og blir der til imorra ettermiddag :)

Skrevet

Grilling -spareribs og potetsalat til oss, pølser til barna. Gleder oss alle sammen!

Skrevet

Grillings og godis:-)

Og muligens en øl i solen:-D

Skrevet

Barna har kost seg med sushi, så blir det deilig thaisalat på oss voksne når småttisene er i seng :)

Skrevet

Vi skal kose oss ute på platten, med reker og vin:)

Har spist grillmat hos mamma og pappa i dag. Så kveldskosen blir nok litt seinere i kveld:)

Skrevet

Vi har grillet i dag .Så til kvelds skal jeg har havregrøt meg kanel, rosiner og banan . Snacks til film senere blir grønnsaker ,dip og cola zero :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...