Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Bf her begynte ha ungen alene i november da hu var litt over 3år gammel...... og da bare en natt. Denne helgen ska han ha henne 2 netter! Det som er så artig er det at hver gang hu er hos bf så må jeg enten passe ungene til broren min, kompisen min eller som idag så kommer halve slekta på besøk! Har lyst til å være alene en gang i mellom jeg. Ja da, vet jeg kan si nei til å passe disse ungene, men det har vært spesielle årsaker til det, da kan man ikke helt si nei. I tillegg til det bor jeg hjemme hos foreldrene mine og broren min. Er ikke bare å flytte heller siden jeg ikke får jobb her, ikke har bil, mistet overgangsstønaden og alt. Så vil man ha en fridag der man kan sove litt lengre, men nei. :-( Huff nei, gidder ikke deppe over noe, men blir bare litt lei av alt når aldri noen ting kan gå min vei. Også sååå lyst jeg har på en unge til, men hvordan sku det gått? Ingen mann, ingen penger, ikke noe ordentlig sted å bo? hehe Nei, ha en fin pinse folkZ! :-D
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hørtes ikke så greit ut, nei. Kjenner meg litt igjen. Jeg har en søster som ofte spør om jeg kan passe ungene hennes når jenta mi er hos faren sin. Ikke alltid like lett å si nei. Men jeg tror de skjønner det om du sier at du trenger fri en gang i blant. Alle trenger jo det. Når det gjelder jobbsituasjonen. Har du noen utdannelse? Hvilke jobber søker du? Du treffer sikkert en mann en gang, sik at du kan få flere barn. Ønsker deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå