Gå til innhold

Til dere som har hatt blødning, som ikke har ført til SA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..jeg lurer litt på noen ting. Har nå hatt blødninger i to dager(3.dagen idag), og var på UL igår, og da var alt foreløpig i orden. Jeg er ikke langt nok på vei til at legen kunne se noe foster, men fostersekken var der den skulle. Skal tilbake om 2 uker.

TIl dere som har hatt blødninger tidlig i sv.skapet uten at det har ført til SA...hvor lenge har dere blødd sammenhengende? hvor mye har dere blødd og beklager detaljspørsmålet, men hvordan har det sett ut? Har det rent eller kom det kun på papiret når du var på do...

Jeg blir smågal av å gå rundt å ikke vite hva som skjer.....uff....noe skal det være støtt...

Blir glad for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt blødninger/spotting fra uke 4 og helt fram til forrige uke (uke 9). Det har variert fra lysebrun utflod til friskt blod som renner litt (har aldri trengt å bruke mer enn truseinnlegg da), og et par ganger har det også vært små klumper koagulert blod. Har vært på to UL som viser at alt er i skjønneste orden. Så blødninger trenger ikke alltid ende galt. :-)

Skrevet

Som beskrevet over; blødd som en vanlig mens i snart to uker -og alt er i sin skjønneste orden. Slett ikke uvanlig ifølge Gynekologen :)

Er i uke 7+1

Skrevet

Hadde menslignende blødninger med 1 mann, i nesten 4 mnd. men gikk bra det! Måtte bruke bind!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...