Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Vi var på ikea i går for å handle endel ting. Men uansett, det var to ting de ikke hadde der, det ene var en tvbenk (som sto i plukklisten vi fikk av de) og en hylle. så det vi har fått med er skapdørene til hyllen. Det er gøy igrunnen. Jeg spurte om jeg kunne betale for hyllen nå og komme å hente når det var kommet inn men det gikk ikke. Så da satt jeg her da.. med et halvt skap ;-)))
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Hvordan mener de jeg ksal sette opp de dørene egentlig ? Skal jeg bare henge skapdørene på veggen..? ;-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Ja, det kan jo bli litt funky, det er jo så mye rart på interiørfronten nå om dagen så jeg kan kanskje kalle det minimalisme.
wirre;o) Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Du klager av ett skap, prøv å kjøpe kjøkken... *fnis' VI leverte tilbake hele dritten og kjøpte på Kvik istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå