Gå til innhold

Urettferdig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen har fått OS.... Syns skikkelig synd på meg selv nå ass!;) Men har folket her fått Bostøtta? Jeg søkte nå, men har ikke fått inn noe, så regner med jeg ikke fikk innvilga da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager synes du synd på deg selv når OSen skal være inne den 14?

Jeg har fått bostøtte ja, men det trenger ikke å bety at du ikke får. Kanskje du får på tirsdag.

Skrevet

Vel jeg har heller ikke fått os, litt kjipt når man ser flere andre har fått men den skal strengt tatt ikke være inne før fjortende uansett så:)

Skrevet

Det var jo ment som en spøk da!:) Trodde faktisk ikke OS skulle komme før 20 jeg; så ble jo glad da jeg hørte at den kommer på onsdag!

Og var heller ikke meningen å være anonym!:)

Skrevet

Hehe!

Men nå er jeg faktisk sint!!! De folka som sitter og behandler bostøtte søknader har tydelig ikke lest alt jeg skrev.... Fikk avslag pga at de gikk ut fra inntekten min i 2006! Enda jeg skreiv at jeg hadde inntektsnedgang og nå kun har OS!!!! Grrrrrr!!!!

Skrevet

Hvis du har hatt inntektsnedgang må du selv sørge for å sende inn dokumentasjon på all inntekt, både kopi av vedtaket om OS, avtalen om barnebidrag, vedtaket om dobbelt barnebidrag osv!

Årsaken er at de der de ikke ser på fjorårets likning pga inntektnedgang, tar utgangspunkt i all inntekt du har for å vurdere om du har rett på bostøtte- ikke bare OS.

Skrevet

Jeg har ikke fått OS, men så får jeg kunn litt over 500kr da så den er ikke viktig for meg. Fikk bostøtte igår å det var positivt, fikk unna litt regninger da :) Fikk innvilget bostøtte heldigvis, fikk vedtaket i posten idag.

Skrevet

Var og levert søknaden personlig for å forsikre meg om at de hadde alt de skulle, og ho som tok imot den sa at det var helt greit å skrive sånn og de hadde all dokumentasjon de trengte.... SSå blir nok en tur på nav på tirsdag ja!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...