Gå til innhold

Det sner, det sner, tidelibom....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ser jeg ikke nabohuset lengre, ruta er nedsnedd... og vi som har hatt så fine dager med plussgrader i det siste.. jaja, det er vel kanskje den berømte "smeltesnøen" som legger seg, hihi...

Ha en fin helg jenter :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SNØR DET? *sjokkert*

I all verden.

Er kanskje ikke da jeg skal fortelle kanskje at vi nå har 14 grader i skyggen (tipper det blir varmere i løpet av dagen) og vi har hatt det nydelige været nå i maaange dager så jeg har til og med rukket å få skille og blitt solbrent.

Gud jeg er gla jeg ikke bor nordpå lengre :)

Skrevet

Snør det????? Hvor i all verden bor du??

Her er det 25 + i skyggen, barna går i shorts og singlet og trenger soklfaktor 30 for å ikke bli brent..

Håper sommeren kommer til dere snart da=)

Skrevet

He he.......... Dere får kose dere med sommerværet mens dere kan......... Dere har tildlig sommer , men når sommeren først kommer , er den bestillt bort til troms og finnmark ;-)

Skrevet

ja det snør, det snør!!

gleder meg bare til sommern kommer til finnmark og troms, for da er det sommer:p

Skrevet

Uff... føler med dere... må være kjedelig å ha snø enda.. Her i oslo er det blå himmel og 25 grader.. nyyyyyyyyyyyyter litt sol. Kan dere ikke komme på en kaffe på verandaen min:-))

Skrevet

hehe ja betaler du biletten da:p

Skrevet

Jepp... kansje du kan hjelpe meg med ei sinnsyk bestemt litta jente cavalier på 10 mnd i samme slengen??

Skrevet

tja....skulle vell gå bra det:p

Skrevet

her snødde det i morges. og nå når vi spiste middag haglet det.

føles litt som stillongsvær ennu.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...