Nordlyspar♥ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Nå ser jeg ikke nabohuset lengre, ruta er nedsnedd... og vi som har hatt så fine dager med plussgrader i det siste.. jaja, det er vel kanskje den berømte "smeltesnøen" som legger seg, hihi... Ha en fin helg jenter :0)
Hilde_85 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 SNØR DET? *sjokkert* I all verden. Er kanskje ikke da jeg skal fortelle kanskje at vi nå har 14 grader i skyggen (tipper det blir varmere i løpet av dagen) og vi har hatt det nydelige været nå i maaange dager så jeg har til og med rukket å få skille og blitt solbrent. Gud jeg er gla jeg ikke bor nordpå lengre
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Snør det????? Hvor i all verden bor du?? Her er det 25 + i skyggen, barna går i shorts og singlet og trenger soklfaktor 30 for å ikke bli brent.. Håper sommeren kommer til dere snart da=)
marinas skatt Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 He he.......... Dere får kose dere med sommerværet mens dere kan......... Dere har tildlig sommer , men når sommeren først kommer , er den bestillt bort til troms og finnmark ;-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 ja det snør, det snør!! gleder meg bare til sommern kommer til finnmark og troms, for da er det sommer:p
doffine Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Uff... føler med dere... må være kjedelig å ha snø enda.. Her i oslo er det blå himmel og 25 grader.. nyyyyyyyyyyyyter litt sol. Kan dere ikke komme på en kaffe på verandaen min:-))
kua kalva,drektig igjen Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 hehe ja betaler du biletten da:p
doffine Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Jepp... kansje du kan hjelpe meg med ei sinnsyk bestemt litta jente cavalier på 10 mnd i samme slengen??
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 her snødde det i morges. og nå når vi spiste middag haglet det. føles litt som stillongsvær ennu.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå