Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 tester her sier nemelig at jeg er gravid!

Jippi! Ønsker alle dere andre lykke til!

Min satt på 1. pp..så vi var heldig der da..men må vel vente 2 mnd til før jeg jubler for høyt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*samle til seg masse babystøv* Gratulerere :-)

Skrevet

Grattis grattis! :D

Skrevet

Å, nå ble jeg glad på dine vegne, Lene! :):):)

Du hadde ikm i dag, sant? Og du hadde heller ikke noe særlig med symptomer? Fortell fortell, hvordan fikk du det til, sex før, under eller etter el?

Lykke lykke til:)

Jeg har ikm i dag, ingen tante i sikte. Men tok en test i går (midt på dagen) den var negativ, og regner meg derfor som ubefruktet. Tar selvsagt ny test til uken om tante ikke kommer. Men har ikke et eneste symptom. Hehe:)

Skrevet

Jeg hadde ikm igår ifølge babyverden. Tenkte at hvis jeg ikke fikk tr i natt, så testet jeg med en vanlig cb på morgenurinen.

Og sannelig kom det opp et +...så da måtte jeg bruke digital også da..og enda en;) Litt rart dette her!

Har ømme pupper(eller i hele brystområdet) og hatt litt stikkinger som jeg trodde var menssmerter(derfor trodde jeg at tr skulle komme)

Vi kosa oss en dag hver dag i min fruktbare periode utenom dagen før EL-dagen. Og sambo holdt seg inne til den datt ut selv. Ikke gjort noe mer enn det:) Og ikke stresset rundt det. Kjenner at jeg er ikke stresset nå heller. Gråt endel når det kom positive tester, men nå er jeg helt rolig og avslappet og nyyyyter livet!

Så mitt tips til deg er å nyte livet, deg selv og kjæreste/sambo og kose dere gjennom perioden.

Men kansje du tester positivt du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...