Gå til innhold

I all verden er dette for en komentar!??! GRR!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår kveld var vi på legevakten fordi Felix har kastet opp og hatt 9 diarè bleier hver dag. Han har hatt null matlyst også, noe som er ganske ulikt han for å si det slik... (matvrak)

Så ja, han er god og rund!? Jeg var livredd for at vi ikke skulle bli tatt seriøst, hvertfal når jeg har den episoden med den 1 åringen som døde pga dehydrering (ble ikke tatt seriøst) i bakhodet!!

Å neida... Det ble ikke vi heller... Han titta såvidt på han, så sier jeg at jeg er veldig bekymret,(hadde tårer i øynene) for han får jo ikke i seg NOE næring!!

Så GLISER legen?!?!?! å får seg til å si: Jaja...Heh.. Han har jo litt å gå på da. Så LER han?!?! Fy FAEN! Arrrrhh.... :-(

Her er vi livredde for at det er noe alvorlig, eller at han skal bli dehydrert så får han seg til å si noe sånt:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig lite profesjonell uttalese fra den legen!

Har jo ingenting å si om barnet er rundt fra før av.

Hvor lenge har sønnen din kastet opp og hatt diaré da?

Skrevet

4 dagen idag, så er jo ikke SÅ lenge, men når han ikke får tatt til seg noe er det jo lenge syns jeg:-(

Han har foreløpig klart å holde på frokosten så får krysse fingrene.. hatt to diarè bleier da men..:-(

Skrevet

Bare sørg for at han får i sen masse drikke. Det er viktigere enn mat!

Gi litt om gangen. En spiseskje hvert 5. minutt for eksempel. Da klarer han nok å holde på det.

Eplejuice og farris er lurt å gi.

Skrevet

Da hadde nok jeg bedt om å få snakket med en annen lege. Utrolig uprofesjonellt av legen og si noe sånn. Gutten din kan jo bli dehydrert..

Skrevet

Han er rundt et halvt år?

Leger sier det at dersom et så lite barn har oppkast og/eller diaré i mer enn 3 dager så skal man oppsøke lege.

Så små barn dehydreres mye fortere, kroppens organer er ikke så herdet enda heller, så det er viktig å ta dette på alvor!

Tropp opp på legevakten igjen og gi deg ikke før noen ser på gutten din:)

Ønsker god bedring på poden din:)

Skrevet

lag små isbiter.

unger elsker isbiter :)

dfa får du i alle fall i han væske

lykke til!

Skrevet

Prøv og gi han ispinne.., eller isbiter.. Funker ikke det så prøv og gi han en fuktig klut han kan sutte på.. Er han ca 6 mnd skal jo alt inn i munnen,.. Da får du ihvertfall i han væske.., og det er det viktigste.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...