Gjest Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Typen var ute i går, men drakk ikke, var på pizzaresturanten her borti som er bygdas "stolthet" der det var et slags russetreff. Var der bare til ca 11-tiden, etter det aner jeg ikke hvor de var. Hvertfall, vi snakket masse om at han skulle ut i går da, og han lovet, og jeg var enig, i at i kveld skulle han ikke være seint ute, for han lovet å tilbringe dagen i dag med oss ute i solen, siden det trolig er siste dag med fint vær. Fikk melding av han i natt, eller i dag tidlig, halv 6 at nå var han kommet hjem! HALV SEKS! Det var ikke dealen. Siden han var ute også natt til i går, var ute til ca 4, sov han til 3, ELLEVE TIMER! og det var jo derfor at jeg sa at jeg ville være med han i dag, finne på noe kos i solen. Nå ble det kanskje litt rotete og kanskje dere ikke skjønner heelt, men. Jeg lurer, skal jeg ringe og vekke han å BE han stå opp siden han lovet det nå eller skal jeg la han sove til han vokner som kan bli 4-5-tiden?? Vil ringe å vekke da..
Tieran Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Hvis man tar utgangspunkt i at han sovnet ganske raskt etter at han kom hjem, har han jo nå sovet i over 5 timer... Burde være nok søvn det til å orke dagen:) Jeg ville nok sendt en melding/ringt rundt denne tiden eller om en halvtimestid for å høre hva som skjer i dag:-) Da vet du hvordan dagen din blir i det minste:)
Tia med 2 ♀ Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Spørs kommer han til å være spesiel sosial selv om han møter dere og er med dere, eller småmutt da han er sliten eventuelt er veldig sliten, og muligens fyllesjuk? Hvis han er typen som kan være blir og sosial alikevel så hadde jeg vekt han , hvis ikke ttror jeg at jeg bare hadde latt det være så kunne han ha dårlig samvittighet når han vokner. Sure typer bare ødlegger dagen mer en om de ikke hadde vært der.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Han er IKKE fyllesyk, var sjåfør i går så null drikking. Blir gretten i kanskje 10 min, så er han helt normal igjen! Og han sovnet rett etter han sendte melding tydeligvis kl. 05:39 har ikke svart meg på den eg sendte da så. Siden JEG er oppegående etter mine 4,5 timer søvn i natt burde han takle det?
Tieran Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Mener jeg så absolutt! Siden han ikke er fyllesyk heller, burde han klare å stå opp. Det skal jo ikke gå utover deg at han hadde det så gøy at han ikke klarte å dra tidligere hjem.. Ring og prat med han du;-)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Sendt mld nå i alle fall, ringer han nok når klokken nærmer seg 12;) Sendte forøvrig mld om at han ville ut i dag også, selvom vi har en "date" og ikke har vært sammen på leeeenge. I tillegg til at han skal ut på søndag. Begynner å blir lei alt som heter kjæreste, fødselsdeprisjoner og russetid!!!!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Russetiden går jo fort over... Ville latt han få kose seg i russetiden - det tror jeg du vinner på på sikt.
Tieran Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Åh, han er russ? Ja, da blir det brått endel festing og sene kvelder;-) Lykke til i dag da:)
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Ja, han er russ =/ Men pga mine deprisjoner så har vi en slags avtale på at han "bare" får være med på de skikkelig store greiene, men nå har jeg faktisk latt han være ute hver dag minus tirsdag i over en uke nå! Og en avtale er jo en avtale, han lovet å komme tidlig hjem sånn at vi kunne være sammen for en gangs skyldt! Skulle jeg skrevet ALT dere egentlig trenger å vite blir det en tjukk roman, såå, men uansett... Synes han skal holde det han lovet og jeg ringer han tenker jeg! Very soon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå