Gå til innhold

HVA SKAL DERE I PINSEN DA, ALLE SAMMEN:-)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi pakker og skal dra ned til Vestfold skjærgården, strand, svaberg, grillings-here we come!

Kanskje årets første bad også;-)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal være hjemme og ordne med hagen..

Grillings hos mamma og pappa i morra..

Besøk på mandag, enten til bror/svigerinne eller til svigers..

God tur =)

Skrevet

Male hus... Bursdag i kveld. Ingen spes planer for resten av pinsa.. Sikkert litt grillings:)

Skrevet

Er på jobb til 5 i mårra, da henter jeg Guttongen så kjører vi til (hjelp!!!) foreldrene til kjæresten min og skal hilse på for første gang. Skummelt!!!!

Skrevet

På en føkkings velfortjent heisatur med jentegjengen til London:P

Skrevet

Det samme som i påsken, sitte på kontoret og lese til eksamen ;-(

Har mest lyst til å nyte været

Skrevet

Her har mannen min vakt..så vi må være hjemme...

mellomste tuppa er hos svigers...så da koser jeg meg med gutta mine hjemme...Så det blir vel litt ordning i huset etc...på tirsdag begynner jeg i 100% jobb så...

Skrevet

Ingenting spesielt. Skal skrive eksamensoppgave. Visste knapt at det var pinse og fridager i vente her. Ikke heeeelt med for tiden :) Men kose oss gjør vi nå uansett når det er helg, i dag blir det grilling og sykkeltur.

Skrevet

Pakke - og - rydde - og - vaske - og - pakke - inn i bilen for å komme hjem til samboeren igjen! Jippi! :o)

Skrevet

Grillings i nabolaget. Velforeningen arrangerer pinsefeiring borti gata her hvert år. Grilling, leker, fotballkamp, loddsalg osv.

Skrevet

skal ikke så mye. blir vel hjemme. kommer til å grille da, ellers skal jeg vel prøve å få vasket litt her i huset for det trengs. kjedelig når det er så fint vær, men det må jo gjøres for det=)

Skrevet

Grilling med venner,middag hos svigers og jobb.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Idag har vi bare kosa oss i hagen, og Christina fikk prøve sitt nye badebasseng på terassen..nydelig vær:-)

I morgen blir det grilling hos mamma tror jeg, så blir det nok tur og dra på lekeplassen både i morgen og mandag....slappe av:-)

Skrevet

Vi skal ha dåp for lillemor på mandag, så her går dagene med til rydding, vasking, baking og andre forberedelser.

Skrevet

Luke 100kvm hage og gjøre klart for ferdigplen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...