bullebull&gullegull Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg syns det er så nydelig at det har blitt sommer og sol her! Solen stråler fra jeg står opp til jeg legger meg... Hadde jeg bare orket å oppholde meg i den og. Jeg er sånn som alltid har elsket når det er ordentlig steikevarmt, men nå hovner beina mine så mye opp at jeg er redd de eksploderer bare gradestokken viser mer enn 10 grader... Glad jeg ikke skal gå gravid så mye lenger... (
Trulte76 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 uff jeg er 24 uker på vei å skal gå gravid igjennom hele sommeren. jeg sitter litt ute i varmen så tar jeg meg en tur inn osv..greier ikke sitte ute lenge..blir for ubehagelig rett og slett
RaPe Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 fikk plutselig elefantbein i går, ja! Sommeren kom, og dermed forsvant ankler, og føttene ser ut som enorme ny-født-føtter, digre puter oppå... Kjempekjipt... Termin 30.mai.... Kan bli lange dager....særlig siden jeg tror det blir juni før det skjer noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå