*vil*ha*baby* Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har ikm i morgen, men klarte ikke å vente lenger. Tok en test i dag: GRAVID! Er glad, men egentlig mye mer nervøs! Ble gravid på første forsøk i november, mistet i ma i uke 11 (januar). Ble gravid igjen etter første mens, men mistet dagen etter positiv test. Tror faktisk at egget ble befruktet gangen etter der igjen og, dvs forrige pp. Greia med meg er at når jeg er gravid så får jeg sinnsykt ømme pupper bare et par dager etter eggløsning og begynner å bli øm i livmoren en femdagers tid før ikm. Dette er noe jeg aldri har ellers, men har hatt det de tre gangene jeg har hatt positiv test- pluss forrige pp, men da forsvant symptomene helt plutselig fire dager før ikm. Men nå sitter jeg her igjen da, som et totalt nervevrak med positiv test, veldig ømme pupper og stikninger i livmoren. Det er helt uutholdelig å ikke være gravid, men det er søren meg dritskummelt å være gravid og! Absolutt ikke meningen og syte, jeg er jo kjempeglad, men bare veldig mange tanker og følelser (og hormoner) på høygir her nå
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Gratulerer så mye!!! Håper spiren din klorer seg fast!! Send over litt babystøv til meg også!!!
ElleMelleMini Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Gratulerer... Jeg tok nettopp en digital CB test og fikk opp GRAVID. Vi tror det ikke.....litt for god til å være sant!! Så håper den bare forblir der... Føler det akkurat på samme måte som deg....blandede følelser. Men må bare venne meg til det...Litt skjelven. Ingen plager utenom litt øm i livmora, og store brystvorter...he he... Lykke til
*vil*ha*baby* Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Tusen takk! Sender over masse babystøv til deg snoopy81****************************************************************************************************' og selvfølgelig til alle dere andre også**************************************************************************** Jeg tror jeg holder meg her inne sammen med dere frem til at jeg føler meg litt mer sikker på at dette går veien. Smilet går helt rundt på meg her nå!!! Men prøver å ikke ta helt av, men denne gangen SKAL den sitte!!!
*vil*ha*baby* Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 Gratulerer!! Du er skjelven ja, jeg og!! Jeg og samboeren har gått en lang tur i dag, det hjalp å gjøre noe annet enn å bare sitte her å tenke. Nå dro han for å trene og jeg sitter her bare å kjenner etter symptomer. Plutselig kjente jeg ingen ømhet i puppene og ble lettere panisk, men det tok ikke lange tida før ømheten var der igjen, heldigvis..hehe) Jeg blir helt skrullete av dette jeg:) Hopper du over til 1.trimester du nå eller? Jeg girer meg så voldsomt opp innpå der, så jeg følger med de andre her en liten stund til jeg, så satser jeg på at det er enda flere som blir med over etterhvert:)
*vil*ha*baby* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye til deg også "svanemamma med baby i magen"! Jeg kan vel ikke tolke nicket ditt på andre måter..hehe:)
kei80 Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!kose deg masse med voksenden mage!
akicha Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 Gratulerer så mye! Krysser fingrene for masse kraftige symptomer framover og en liten spire som klorer seg godt fast!
Klar Som Et Egg Skrevet 12. mai 2008 #11 Skrevet 12. mai 2008 grattis :-) jeg hoppa over til 1.trimester med en gang, men savner bli gravid, så er innom her og kikker innmellom, spennende å se hvordan det går med jentene her inne :-) når er terminen din da? min er i januar, så er inne på terminklubben for januar 2009 også.
*vil*ha*baby* Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk alle sammen! Klar Som Et Egg - med spire!: Først og fremst gratulerer!! Ut fra siden her så er terminen 23.januar. På babyverden så må du skrive inn lengde på syklus også. Siden syklusen min denne måneden var på bare 25 dager, så fikk jeg beskjed om termin 20. januar. Tror den på siden her går ut fra 28 dagers syklus.. Jeg går ut fra den 23. januar jeg. Vil jo helst ha kommet så langt som mulig da, så jeg fortest mulig kommer meg gjennom de usikre ukene. Jeg får ta det som en bonus om jeg er lenger på vei. Må nesten le av meg selv...det er tre små dager det er snakk om;) Er inne og leser på 1.trimester og terminklubben for januar, men har ikke skrevet noe der enda- og sånn sett "meldt meg inn". Har nemlig fortsatt nerver i høyspenn. Tør ikke å glede meg over dette- er så redd for at det skal gå galt. Vil bare være glad og lykkelig over dette! Bestevenninna mi er gravid med termin i oktober og flere andre i vennekretsen min har enten nettopp fått eller er gravid- det passer så perfekt nå
Klar Som Et Egg Skrevet 12. mai 2008 #13 Skrevet 12. mai 2008 hei, kom hjem fra jobb akkurat, så svaret ditt nå nettopp :-) så morro med baby i magen. her på bim har jeg termin 11.januar, på babyverden 10.januar.. går ut fra den.. i følge babyverden begynner hjertet til babyen min å slå idag (er jo sånn ca da, men allikevel...!!) kjempestort dette.. er første graviditeten min, så dette er moro! håper vi snakkes videre på 1.trim og terminklubben :-) er det din første? klem
*vil*ha*baby* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. mai 2008 Hei igjen:) Det er første barnet mitt ja. Jeg aborterte i januar, hadde da blitt gravid på første forsøk- så nå er jeg ekstra spent! Jeg har pratet med gynekologen som jeg var til etter aborten og jeg har fått time til ultralyd om to uker. Bare for å se at det er et fosteranlegg i livmoren og at ting ser greit ut. Hun sier at det da kan være mulig at hjertet har begynt å slå og at vi får se dette. Om det er for tidlig så skal jeg få ny ultralydtime uken etter. Alt dette bare for at jeg ikke skal være unødig nervøs:) Så nå krysser jeg alt som kan krysses for at det ikke dukker opp en blødning før den tid!!! Så utrolig å vite at hjertet begynner å slå i dag, eller hvertfall disse dager! Det er helt utrolig så fort de små spirene utvikler seg! Jeg tenkte jeg skulle driste meg inn på første trimester og terminklubben nå. Så da ser jeg deg sikkert der etterhvert. Masse lykke til så lenge!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 13. mai 2008 #15 Skrevet 13. mai 2008 Gratulerer å mye! Gøy at så mange tester positivt for tiden! Håper det er en stim som jeg og får være med i..hehe Uansett massem lykke til i graviditeten!
*vil*ha*baby* Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. mai 2008 Takk takk:) Du er i hvertfall hjrtelig velkommen!! Jeg sender deg litt babystøv jeg ************************************************************* **********************************************************************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå