Mammie88 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Er de til å stole på ?? Jeg testa med det igår å fikk svak positiv , tok gjerne en til å den var negativ, tok også en billigstrimmel for å se men den var negavtiv, Enda jeg brukte samme urin.. Klarte ikke vente, så tok en igår kveld og den var neg, så tok jege en idagtilig, å da var den svak pos.. Skjønner ikke noe jeg
Mummimamma;-) Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har aldri forstått meg på de billigtestene. Det beste er nok å gå ut og kjøpe deg en Clearblue el, så er du sikrere!
Mops7 Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har opplevd like mye rot fra de billige som fra cb og andre dyrere merker. Er det tidlig kan det være forskjellig fra test til test, selv av samme merke hvor godt de oppfatter hormonene, og hvor lett de slår ut. Jeg vil likefullt anta at du er gravid:) Gratulerer!!!
Mammie88 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Sist gang jeg var gravid testa jeg pos med disse billigtestene..Har betillt meg en cb digital å en cb stav nå
Mammie88 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 Det var ennda 4 dager til ikm i går da...Så tok jeg de midt på dagen.. Har allerede vært engang på do tidlig idagtilig..så ikke sikker urin har stått leng nok i blæra..
Lillemarit Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har god erfaring med de billig-testene. Testet først med clearblue digital og den viste negativ, testet så med to billig-tester og de var begge positiv. Så jeg tror de er til å stole på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå