Gå til innhold

Svigermor se hit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Gullet hilser så mye hun også, gleder seg til å se farmor igjen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på den!!

Hurra for deg, Lyset!

Skrevet

Grattis med dagen, Northernlights!!! :-D

Skrevet

Dytter denne litt opp jeg:)

Skrevet

dytter.. hurra for deg :-)

Skrevet

Tusen takk, så koselig at dere huska på meg =oD

Skulle ønske dere kunne vært her. E har bakt den digre sjokoladekaka i går kveld!

klem fra svigermamma

Skrevet

Ja håper vi kan ta oss en tur i høst:) Det hadde vært så koselig. Du får ha en kjempefin dag og kose deg masse med sjokoladekaka di:)

Skrevet

Det håper jeg også =o)

Svigerfar har laget kaffe (som vanlig) bare til meg, så nå spiser jeg frokosten min.Skal hente stesvigerfar på sykehuset etterpå,for der har han vært på "ferie" et par dager...

Det er meldt nesten 30 C i skyggen i dag, så jeg skal kose meg utendørs mye. Men i natt var det skremmende. Torden og lyn i USA er ikke til å spøke med,og det skrall sånn at hundene begynte løpe som gale. Da jeg åpnet døra, kom begge de største hundene inn,og elghunden klarte klemme seg under senga vår (og der er det trangt). Hun lå der til morgenen kom.

Schæfer/huskymiksen gjemte hodet sitt inn i armhulen min, mens han skalv. Stakkars. Så våknet minstemann, og da var alle barna våkne. Og svigerfar var også en tur oppe. Det haglet,regnet og tordnet skrall med et sekund fra lynblinkene...Men nå er det sol,

=o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...