Gå til innhold

Soulandbody eller andre???Kan dere hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, er utålmodigheten selv jeg visst =) Er i gang med å prøve, og bare håper dette kan gå snarest mulig (gjør vi vel alle....) Har flere kollegaer som er opptatt av spåing, selv har jeg ikke helt våget men hatt litt lyst likevel, særlig etter at ene kollegaen sa at hun kom til å få et til barn visstnok så ble min interesse litt fanget=)

Noen som kan "se" meg, når dette evt. kan skje??

Meg(Birthe) 24.07.81

Han:26.02.81

Eller ser eventuelt om det er noe jeg bør gjøre, spise eller hva som helst?? hadde blitt kjempeglad for svar =)

*klemmer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trur du kommer til å bli veldig postivt overraska...trur du vil få et barn ja ;) fler vet jeg ikke nå...

jeg vet kjønnet også...så hvis du vil vite, så si ifra...:)

du er en veldig åpen person..du skal ikke være redd for det alternativet...men man skal ha respekt...

:)

Skrevet

du er en veldig åpen person..du skal ikke være redd for det alternativet...men man skal ha respekt...

Kan du utdype litt?? mener du ha respekt for det alternative??

ja, er åpen... har halvveis blitt litt spådd før av ei jeg traff tilfeldig i selskap =) Hun sa jeg var veldig lett å "lese", da hun tok meg i hånden for å kjenne da så slapp hun meg brått som hun hadde brent seg for hun sa det var så mye følelser hun fikk opp =)...

Du sier jeg vil bli veldig positivt overraska, snart da????? Vet du hvor snart?? Har neste EL ca 19 mai...... vi vil gjerne ha flere barn, 3-4 stk =) Selv har jeg en sterk fornemmelse på at førstefødte vil bli ei jente, men vet ikke hvorfor jeg tror dette, hehe =) Er nå 50-50 egentlig uansett da tjihi;)

Tusen tusen millioner takk for svar =) Spennende dette =)

Skrevet

Ja, jeg trur du får jente....fikk opp masse glede og rosa baby klær..hehe...

jeg er usikker når du evt blir gravid men før høsten hvertfall..mellom mai-august tenker jeg,...

ja, er det jeg mener du er veldig lett å lese... man skal ha respekt for det alternativet....det fins etiske regler osv vettu...

Skrevet

Åh, tusen takk :D Så spennende... håper det går fort fort fort ;) Mai - august er jo bra... kan jeg spør litt personlig?? Hvordan ser du dette? Får du opp noe bilde eller hva? Ble skikkelig nysgjerrig her jeg sitter :D og klarer du se mer spesifikt? Mai-august, noen mnd. du har sterkere følelse på?? off, masse spørsmål, beklager, men ble supergiret her jeg sitter, hehe =) *smiler og ler* Og bare for nysgjerrigheten,kan du gjette på navn og sånn som vi har tenkt på?? ;) Har nemlig et navn klar på begge kjønn vi som vi har litt lyst å ha.... =) *prøver å sende over sterke vibber*

Skrevet

Og svinser fremdeles innom i spenning, hehe :D Lurer virkelig nå.. kanskje jeg skulle gått å møtt en av de som de på jobben har blitt spådd av?? Er litt redd også, redd de skal si at jeg ikke får noen eller sånt... men de sier visst bare det som er positivt også da, man føler seg visst helt oppløftet etter å ha vært det =)

Skrevet

nei, er veldig usikker på hvilken måned altså...

men jeg føler sterkt at du kommer til å få ei litta tulle...

jeg får opp bilder ja...

jeg fikk opp noe charlotte jeg, men er usikker...og gutte navnet begynner kanskje på H ? Harald, hans kristian...eller et eller anna...

Skrevet

hehe =) Charlotte var et fint navn... men vi har tenkt på Camilla da.. Liker godt Caroline også med har allerede det i nær familie... Så blir noe på C, hehe =) Gutt tenker vi Eirik, Alexander eller noe sånt, men det er langt mer uklart!!! Kan jeg spør hva du ser i bilder?? Ser du liksom meg, ute, magen, hva??=)Sorry maset, skal roe meg ned nå altså.... hehe =)

Skrevet

nei, jeg så babyen din også masse rosa klær....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...