Jodasåneidaså Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Det er nesten umulig å hate når været er så pent, men: - Østblokkfrisøren som i går skjenket meg en inntil videre uhelbredelig sveis à la tysk 80-talls traktorlesbe møter Hitlerjugend møter russisk krigsfange - Det faktum at selv hair exentions er umulig, når der faktisk ikke finnes noe å feste dem i (Noen som har en parykk?)
Musemor med tre søte små Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 - Eksamen - Partsielle differnsialligninger - Pollen
Syrin84 Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 at jeg må sitte her, mens alle andre drikker og griller i fineværet.
Jodasåneidaså Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2008 Jeg lørdagshater ikke lenger i det hele tatt, siden jeg nettopp har drukket og grillet i finværet. Trall!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Hva er Partsielle differnsialligninger Det høres ut som noe jeg kunne ha hatet også.
Jodasåneidaså Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2008 Det høres ut som matte, ergo hatobjekt uansett, ja. Men jeg kan godt vente med å sympatihate det til i morgen, kjenner jeg.
Musemor med tre søte små Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Partielle differnsialligninger er litt avansert matte. Skal ha eksamen i det i begynnelsen av juni, og har innlevering 21. mai, og det holder meg inne og borte fra den fine solen;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå