Gulosten™ Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Og jeg skal se min elskede Josh igjen..... Sightseeing blir det lite tid til, da vi har tettpakket "Joshprogam"... Hehe Over 300 fans fra 22 land i hele verden samles i London til uka, det blir helt sprøtt!!! Hjem onsdag kveld, Soff skal kose seg hos mommo og hos pappaen sin:P
Gulosten™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2008 "God tur, Dulosten, ha det knakanes kult!"
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Josh...? Fortsetter det med Groban, så er jeg muligens så sjalu at jeg må stjele biletten din! God tur uansett!
Gulosten™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2008 det slutter definitivt på Groban ja:P Men innimellom finnes det et (Josh)ua Winslow... Hehe Se så søte vi er sammen da...
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Søte dere er. Er det i Oslo? Jeg å var der. Med stor mage å hele pakka. Han nekta på at det var hans barn Var en fin kveld det der.
Gulosten™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2008 Nei det er tatt kvelden etter, i Stockholm Vi var på konserten i Oslo fredagen, 18. mai, og kjørte bil til Stockholm dagen etter og konsert på kvelden og hjem søndag:P hehe
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Jøss. Trodde jeg var fan jeg, men du er jo helt vill! Han er jo fordømt kjekk da. Og for en stemme!
Gulosten™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mai 2008 Man regnes vel ikke som ordentlig fan før man er medlem på www.friendsofjoshgroban.com og poster i "den norske tråden", tar fri fra jobb for å møte han på Gardermoen, bombarderer Warner Norge med mail for å få billetter til idol og ender opp med å møte han 4 ganger på et halvt år... LOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå