Gjest Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 ikke her hos meg:( !! Hvor bor dere som har fått os? tror dere at det e rmulig den kommer inn utover dagen?
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Det var da veldig merkelig, den skal jo ikke komme før den 14?
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Forresten så er det vel ikke mulig å få inn slikt på en lørdag:P
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 sikkert fordi for å være sikker på at os kommer inn den 14 (så er det pinse), så de overfører alltid noen dager før, noen får før andre..
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Så slemt, jeg vil også ha os i dag! Hadde vært så koselig å ta med seg lille til byen på utecafe og drikke kakao eller noe, men her er ingen os kommet enda:(
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Du har et seriøst problem om du ikke har råd til en kopp kakao uten os!!!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har 350kr på konto og har heller ikke råd til en kakao, det har vel med at man vil ha litt penger før man skeier ut. Har dog ikke fått OS, noe som kan stemme hvis tigern med postbanken heller ikke har fått den, de oppdaterer jo bare i hverdagene.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Hehe regnestykke til deg anonym, buss en vei koster 67 kr, buss hjem koster 67 kr, en kopp kakao koster rundt 40-50 kr dit vi pleier å dra, samtidig blir det fort til at både jeg og lille vil ha noe mat da så det blir gjerne en 100-200 kr det også. Nå har det seg sånn at hvis jeg investerer penger i det er det ikke igjen til bleier osv, fordi jeg har en bror som konfirmeres på søndag, da vi har veldig lite slekt ønsker jeg å gi han så mye som jeg kan i gave og har derfor spinket og spart på pengene.. så nei jeg har ikke seriøse problemer, jeg har abre en trang måned.
noLadyjustME Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 hehe,må bare le litt:D at det går an å vri det til at du har et seriøst problem..selve kakaokoppen er som regel ikke et problem, er jo alt ekstra som ofte kommer Hihi:D
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #12 Skrevet 10. mai 2008 Ikkesant, hadde jeg kunnet gå til byen og kjøpe en kopp kakao hadde det ikke vært noe problem, men det koster litt her og litt dær for å få kommet seg til den koppen haha. Men jeg har luska litt i småpengeskåla og funnet ut at jeg kanskje med litt godvilje kan ta med lille til byen en tur om vi unngår å kjøpe noe å spise i byen.. kan jo smøre med matpakke og kose oss på marinen før vi drikker kakao:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå