Gå til innhold

7 dager over ikm, negativ test...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ingenting nå!!!

Hadde EL 19/20.april, hadde masse sex og IKM forrige lørdag (3.mai). Testet da negativt med CB digital. Ventet ei uke, til i dag og testet fremdeles negativt...holder på å bli gal! Kjenner ingen antydninger til at tante er på vei. Puppene er ømme, men ellers stort sett som normalt.

Noen som har opplevd lignende... ?

Glad for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har det også sånn..... Med de samme datoene også faktisk! Pussig.

Noe sier meg at denne pp har vært påvirka av en bihilebet. jeg har hatt, for aldri har en pp vært SÅ rar før. Har hatt el.slim i 2-3 uker! Skulle hatt mensen, ja, 3.mai. Eller 5. mai.

I dag har jeg hatt litt elslim, again! Tok test i går: negativ.

Merkelig.... Har egentlig ingen symptomer annet enn at jeg har vært ganske trøtt denne uka. (som forrige sv.skap).

Har bare hatt sex 2 ganger denne pp. Det var mandag rundt EL (21.04). Og fredag for 1 uke siden. I.o.m at jeg har hatt "el-slim" (har aldri hatt det såå lenge - toppen 4 dager liksom), så har alt bare vært helt surr. Men om jeg hadde eggløsning etter sex'n på fredag, så er ny IKM 16.mai. I tidenes LENGSTE pp. (40 dager+ eller no).

Det har bobla fælt i magen. Men gudene veit. Men ingen TR, ja, da er det jo fortsatt håp da. :)

Kan hende du har hatt lengre syklus denne mnd (som meg), og da kommer som regel EL seinere. For når man først har hatt selve eggløsningen, så er det jo 10-14 dager til TR (ikke) kommer. Har du hatt symptomer på EL?

Skrevet

Hei, så gost å høre at det er flere som ikke helt forstår seg på denne masikinene av en kropp...hehe!

Jeg har ikke lagt merke til noe symptomer på EL, og jeg har jo i grunn vært veldig obesrvant, da jeg har håpet det skulle være noe. Jeg hadde EL lørdag og søndag, og mandag og tirsdag blødde jeg pittelitt på papiret. Jeg trodde dette kunne være festeblødning, men nå har jeg jo ikke lenger peiling.

Jeg har som du, vært veldig oppblåst og boblete i magen, hatt ømme pupper, spesielt brystvortene, og hatt stikkinger i korsryggen og litt i underlivet.

Jeg har en legetime på onsdag så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet og vente til da. Håper å få tatt en sånn blodprøve som kan bekrefte ( for jeg håper jo at det fremdeles kan være noe) eller avkrefte, sånn at jeg bare kan vente på tante og komme i gang med ny pp!

Har forøvrig hatt jevnt med sex denne mnd, så hvis det skulle være sånn at EL har blitt forskjøvet, så skulle det jo være muligheter likevel!

Får bare håpe på det beste!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...