Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i fem-tida av mensensmerter, så jeg stimulerte brystvortene da, for jeg fikk ikke sove. Smertene ble sterkere etter omtrent fem minutter. Ga meg etter rundt 15 minutter med stimulering, men smertene har kommet og gått siden da. Har fått sove mellom dem, men de kommer stadig tilbake. Dessuten blør jeg litt. Hvor sterke skal disse smertene egentlig være da? Er jo vondt, men ikke så intenst som jeg tror det skal være (har jo aldri vært borti dette før). Hva tror dere? Er det bare falsk alarm? 9 dager til termin. Kan kanskje være kynnere, men jeg har aldri hatt en eneste kynner hittil i svangerskapet (som jeg har merket)....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På sykehuset jeg skal føde på har vi fått beskjed om å ha lav terskel for å ringe, om vi lurer på noe eller er usikre. De mener de kan finne ut mye bare ved å prate med den fødende. Så hadde jeg vært deg ville jeg ringt føden og forhørt meg litt. De kan sikkert gi deg råd og forklare litt hva som skjer....

 

Skrevet

Takk for tips!

 

Ringte føden og hun sa at det absolutt hørtes ut som det var noe på gang. Så nå må jeg bare vente og håpe på at dette her blir regelmessig og kraftigere og at det ikke avtar! Vil ha ham ut :)

Skrevet

Da er det vel bare å ønske lykke til på siste del av ferden før babyen kommer til verden :D.

 

Selv har jeg ca. 2,5 - 3 mnd. igjen, så jeg sitter ute å slapper av i solen, og det er planen min denne sommeren :o)

 

Du får fortelle hvordan det gikk, når det hele er vel overstått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...