tonemor81 Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Våknet i fem-tida av mensensmerter, så jeg stimulerte brystvortene da, for jeg fikk ikke sove. Smertene ble sterkere etter omtrent fem minutter. Ga meg etter rundt 15 minutter med stimulering, men smertene har kommet og gått siden da. Har fått sove mellom dem, men de kommer stadig tilbake. Dessuten blør jeg litt. Hvor sterke skal disse smertene egentlig være da? Er jo vondt, men ikke så intenst som jeg tror det skal være (har jo aldri vært borti dette før). Hva tror dere? Er det bare falsk alarm? 9 dager til termin. Kan kanskje være kynnere, men jeg har aldri hatt en eneste kynner hittil i svangerskapet (som jeg har merket)....
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 På sykehuset jeg skal føde på har vi fått beskjed om å ha lav terskel for å ringe, om vi lurer på noe eller er usikre. De mener de kan finne ut mye bare ved å prate med den fødende. Så hadde jeg vært deg ville jeg ringt føden og forhørt meg litt. De kan sikkert gi deg råd og forklare litt hva som skjer....
tonemor81 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Takk for tips! Ringte føden og hun sa at det absolutt hørtes ut som det var noe på gang. Så nå må jeg bare vente og håpe på at dette her blir regelmessig og kraftigere og at det ikke avtar! Vil ha ham ut
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Da er det vel bare å ønske lykke til på siste del av ferden før babyen kommer til verden . Selv har jeg ca. 2,5 - 3 mnd. igjen, så jeg sitter ute å slapper av i solen, og det er planen min denne sommeren ) Du får fortelle hvordan det gikk, når det hele er vel overstått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå