Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Steike F^*** så ufordragelige de folka blir når de kommer seg i russe dressen. Det er jo personlighetsforstyrrelse på høyt nivå. Jeg takler ikke de lenger, rett og slett fordi ALT blir plutselig lovlig. Hyggelige kan de være uten den drakten men, når den kommer på så blir de en smule schizofrene. Hyling og skriking i gaten - knuser flasker foran bena på folk etc etc. Nå tar jeg ikke alle over en kam her. Det fins de som klarer og oppføre seg også, men de ser du ikke for de som ikke klarer det er det så j***** mange av.
pia_1 Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Må si meg litt enig der ja. Da jeg var russ så var det fritt fram, gjøre akkurat det som passet oss. Men ikke jeg da for jeg drikker ikke :-) hihi. Det var nok av de som muligens skulle hatt seg en lei en.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Viss du ser hvordan russen var for 7-10 år siden så var de faktisk verre da. Da var det knuter om å voldta folk og slikt. Så vil heller at de skal knuse en flaske på gaten enn å gjøre det. Men skjønner jo absolutt hva du mener. Jeg er russ selv, men er gravid så er en veldig rolig russ. Vi opplevde jo med vår russebil at noen hadde skrudd løs muttrene på dekkene og dekket løsnet mens vi kjørte. Det virker som om noen mener at med en gang de kommer i den røde buksen så er det fritt fram, ingen hindringer i det hele tatt! Er kjempe skuffet over hvordan noen oppfører seg og ødelegger for andre russ som faktisk oppfører seg som normale mennesker.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Da jeg var russ hadde Stavanger-russen knuteregel om gullknute i lua om de voldttok en Bærumsruss (jeg er fra Bærum). Vi gikk ikke alene rundt i Kongeparken for å si det sånn!
pia_1 Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Ja, jeg lurer på om noen som har en slik gullknute blir nostalgisk og tenker tilbake på årsaken til den. Fy f*** for noen folk. Ikke rart jeg mister respekten for de. Blir så forbanna. Ødelegger for alle andre med slike uintelligente påfunn.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Den voldtektsknuten har jeg ikke hørt om på mange, mange år. Den ble ikke en gang snakket om eller nent under min russetid. Så den tviler jeg på at fortsatt eksisterer.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 ¨Voldtektsknuten finnes ikke der jeg bor i allefall, har heller ikke hørt om den. Er selv russ i år, men jeg er ikke av den ufordragelige typen.. I går da jeg var ute kjørte en bil frem og tilbake og kastet egg på oss. de var ikke russ.. Vi var ikke nede i byen, men på en liten privatfest og plaget ingen rundt oss.. likevel gjør de dette?? hva er vitsen da? Noen er sånn at de driter i medmennesker når de er russ, men jeg er ikke den som lider av sinnsfostyrrelser bare jeg tar på meg dressen min! Blir veldig irriterte på de som driver hærverk når de er russ, helt enig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå