Gå til innhold

Jeg skal drikkes ut i dag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kjempespent :-) Liker å ha full kontroll på alt, så veldig rar følelse å ikke ane hva dagen bringer - bortsett fra skallebank på søndag ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær gla for at du vet at det er idag du!

Hehe..

Får ikke dratt ut av en sjel når mitt skal være! Irriterende! Hehe..

Håper du får en kjempefin dag, og gleder meg til rapport i morra =)

Skrevet

Vær glad du vet t det skal være i dag du!

Jeg sitter her og er nærvøs for at jeg kanskje skal drikkes ut i dag.... Skal gifte meg om en mnd og bestemor tilbydde seg å ta med gutten min på hytta i helgen.... hmmmm... blir stressa av sånt jeg :o)

Skrevet

Så gøy!! Du får sikkert en super dag! Kos deg masse, og gi oss rapport i morgen!

Skrevet

Hehe, ja HELDIGVIS vet jeg det :-)

Aner ikke når jeg blir hentet da, og er mye mer spent enn jeg hadde trodd. Mann og barn er på hytta, så planen var å sove lenge, men det var umulig....

Takk for lykkeønsker, jenter :-) Været ligger hvertfall til rette for en strålende dag her på østlandet :-)

Skrevet

og forresten....Kos deg masse! Stikk innom dib og fortell om dagen din i morgen hvis du er i form.

Skrevet

Nå er det her :-) Weeeeee :-)

Sjampis og frokost nå :-) Jeg i pysj foreløpig :-)

Skrevet

Her kommer en liten rapport fra gårsdagen til dere som vil ha det.

Hadde virkelig en super dag. Helt topp fra start til mål.

5 av mine nærmeste venninner kom og hentet meg litt over kl 9.00. Hadde deilig frokost med baguetter og sjampis.

Så tok forloveren min meg med på deilig spa med massasje og hudpleie. Varte i nesten 2 timer, helt nydelig :)

Så fikk jeg bind foran øynene og ble kjørt til et sted der mange venninner ventet. (16 stk). Var så kjempekoselig å se alle sammen. Koste oss med frukt (jordbær og melon) samt mer sjampis. Været var topp, og stemninga god.

Så bar det ut på rebusløp med meg, med kun mobil som hjelpemiddel. Fikk oppgaver ala få noen til å spandere øl på deg eller vaske bilruter på bensinstasjon. Alt skulle dokumenters på mobil før jeg fikk neste oppgave. Stedene jeg skulle til måtte jeg finne ut ved å løse rebuser. Inkl i dette rebusløpet var straffekonk i fotball og spinningtime med meg som instruktør. Moro :-) Hadde på meg et missebånd hvor det sto Bride to be :-) Mye bedre enn feks horekostyme eller felleskjøpetdress spør du meg :-)

Så bar det hjem på verandaen til forloveren min, hvor de hadde ordnet i stand deilig tapas i utallige varianter :-) Så var det quiz, singstar, drikkeleker og en gavelek utover kvelden. Alle hadde kjøpt en gave hver til meg - som handlet og mitt forhold til den personen. Så skulle jeg gjette hvem som hadde kjøpt hva. Kjempemoro, selv om det gikk litt i ball etterhvert..... ;-)

Var hjemme i seng kl halv 2. Da var jeg dødsliten, rimelig bedugget og kjempefornøyd. Jeg har verdens beste venninner :-)

Skrevet

Ååå det hørtes kjempe koselig ut da =)

Heldig du =)

Skrevet

Ja, det var virkelig en minneverdig dag jeg alltid kommer til å huske :-)

Lykke til når ditt utdrikningslag plutselig dukker opp :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...