Gå til innhold

Flere som har masse murringer, menslignende smerter og vonde nedpress for tiden?


Babyendelig- får 2 tette=)

Anbefalte innlegg

Det har jeg, og føler noen ganger at babyen er på vei ut når jeg reiser meg opp. Og plutselig står det en fot ut av magen, eller en hånd eller en rompe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samma her!

 

hadt det slik i 3 uker nå...

Ekkelt når jeg føler jeg setter meg på babyens hue...

 

min er veldig glad i å skyve rumpa opp mot ribbeina.

"Deilig!!"

Kjennes ut som jeg har blåmerker på innsiden nå.

Snuppa koser seg tydeligvis med å terrorisere huseieren. haha

 

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som babyen skal falle ut ja innimellom! Helt snodig... Og at den ligger godt nedi bekkenet kjenner jeg hver gang jeg skal reise meg, for nå må jeg skyve magen godt fram før jeg i det hele tatt prøver! Hehehehe!! Er jo ikke så lenge til det er juni nå... GITT!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA..... Akkurat begynt permisjonen, men fortsatt 4 uker igjen. Blir det sånn nå i ukevis fremover...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner masse murringer, spark og nedpress her ja. Samtidig er magen blitt veldig stor - og setter jeg et brett på den når jeg spiser - står det nesten helt stødig!!!! Søler masse når jeg spiser da magen hele tiden er i veien, så jeg sitter i en god stol om kveldene med matbrett :-) Godt balansert oppå magen :-)

 

Føler at fødsel til tider er like rundt hjørnet og får vel snart begynne å tenke på å pakke bag :-)

Har ennå endel igjen å vaske til nurket kommer - men har kommet godti gang.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...