Mamma`n til en av hver :-) Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Må ha ut litt frustrasjon!!! Naboen har atter engang nachspiel og kl 5 våknet jeg og snuppa av bråket. Jeg ropte ut vinduet og kjeftet på de så nå har de lukket dørene, men hjelper jo ikke noe når vi var lys våkne, så da startet dagen her.Er så forbannet, for det er jo kun i helgene vi kan få hentet oss litt inn og sove litt lenger.... SINT SINT SINT
Mikkemafian Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Her våknet vi klokken 5 uten bråkete naboer.... Stor sympati til deg. Det er forferdelig ikke å få sove nok!!!
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg bare veeeeeenter på at naboen her setter i gang med sine sommerlige sysler. Standard, helt siden jeg er barn er kl 0630 på lørdager enten med gressklipper eller med høytrykkspyler (det er de to tingene han kan gjøre utenfor våre soveromsvinduer) og søndagene så er det den tingen han da ikke fikk gjort lørdag morgen... Er kanskje sånn man blir når man passerer 80?! *grrr* Men ingenting ennå i år! Veldig fornøyd med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå