Gå til innhold

Gutter som skal begynne med dotrening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lurest aa laere de aa staa helt fra begynnelsen eller er det aa sitte og tisse som er tingen.

He he.

Har begynt aa sette toaaringen paa do, men saa slo det meg jo at gutter staar jo og tisser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det mest logiske er antagelig sitte. Gutten min har såvidt begynt å sitte når han vil, men hittil har han bare bæsja (3 ganger), ikke tissa. Tror de er litt mer innlært når de står...?

Skrevet

Her i huset sitter pappaen også når han tisser, så dermed gjør guttungen det også.

Syns det er veldig greit jeg. Fint å slippe tiss over hele doen og veggen fordi konsentrasjonen plutselig ikke dreide seg om å treffe nedi do!

Skrevet

I tillegg til det som nevnes over, vil jeg og si at enkelte toaletter er litt høyere enn andre, og hvis gutten forventer å kunne stå kan det fort bli krise når han plutselilg ikke rekker opp.....

Skrevet

Jeg fikk beskjed at det var best at gutten min satt når han begynnte med do trening. for de får tømt blæren bedre når de sitter så det slipper å ligge rest urin i urinrøret hele tiden. Dette for å unngå innfeksjoner.

Så min gutt sitter hele tiden når han er på do,han har sluttet med bleie nå.

om han velger å stå når han blir større det er hans valg,men så lenge han vill sitte nå syns jeg det er supert. han blir 3 år i sommer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...