kua kalva,drektig igjen Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 tja.....min bag ble pakket noen ganger sist, lå mye på sykehus) men da jeg omsider skulle ha snuppa så måtte mannen pakke, for jeg hadde glemt og pakke på nytt etter forige sykehusopphold. jeg endte da med: morgenkåpen min, klær til bebis,1 bukse,3 skjorter(ingen med åpning), 1 push up bh,4 stringtruser,ett par edderkopp tøfler og ett par tåsokker. tja...tror det var det meste, å da var det ikke bare bare og kjøre hjem å hente det jeg måtte ha, sykehuset lå da tross alt 2 timer fra vårt hjem
rosa og en blå Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 ved min første fødsel hadde eg ei fin lita string truse ned i bagen. (ville jo være fin når eg skulle hjem) -kom hjem med den svære nettingtrusa og nekta å bruke noe annet. og ja! hadde pakket sy-sakene.. tenkte ogso att det kunne komme laaange kjedelige dager\kvelder på sykehuset. :\ -feil igjen.. ))
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Husker jeg leste om en der mannen hadde pakket baggen. Han hadde pakket to ting: Solkrem og høyhæla sko..
86frøken & lille krapyl Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hehe.. Artig dette! Jeg hadde faktisk med meg ei flaske iste og et eple. Snuppa kom ca 5 uker før vi hadde venta henne og da jeg ringte sykehuset fikk jeg beskjed om å komme innom bare for en sjekk. Gadd jo ikke ta med meg noe stort til det, men så viste det seg å være 6 cm åpning....og da kunne jeg jo bare drømme om å dra hjem og hente noen bag..
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Hørte om en kar som krisepakka bagen mens kona hadde seriøse smerter. Han pakka bland annet finkjolen hennes og to hele brød
giggsi Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Jeg fikk jenta mi 13 uker for tidligt i en annen by og hadde kun med meg håndveske.Det ble et 8 uker langt oppholdmed mye truse og sokke handling på sparkjøp. Faren prøvde å pakke i all hast før han kom og det ble: Hot pants lip gloss 2 t-skjorter 1 singlet 1 parfyme tannkost Stressa da ja.
Gjest Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Hadde med fine klær til babyen i størrelse 50. Babyen så ut som en stappet pølse i dem, siden han var nesten 5 kg ved fødsel.. Faren måtte hjem og hente i størrelse 56.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå