Jonathan_&_mamma Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Må/Skal dere lage kirkeprogram selv? Jeg tok kontakt med kirken vi skal gifte oss i og spurte, og de sa jeg måtte ordne med det selv....??
*1+1=2 små* Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 ja, men du kan også bare skrive hvilken side i salmebøkene ting står på. Tenkte å prøve å lage, kan jo printe ut hjemme:)
Mamman til Mari Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Hvis du vil, er det bare å sende meg en pm med mailadressen din, så skal jeg sende deg vårt eks. på kirkeprogram + et enkelt oppsett der du kan fylle inn selv. (Har selv skrevet det i Word 2007, så si fra hvis du trenger en eldre versjon for å få åpnet det).
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Hei mamman til mari hadde det vært mulighet for at jeg kunne fått en sniktitt også? Skal gifte meg 24.mai og har enda ikke klart å somle meg til å lage det kirkeprogrammet.
Mamman til Mari Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Selvsagt! Sender det til dere jeg, bare send meg pm med e-post-adresse.
MathildeC Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Mamman til Mari: Beklager, nå fikk du enda en pm ang dette... hvis det er for stress så ikke tenk på det! :-)
Mamman til Mari Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Bare hyggelig å kunne hjelpe til. Er visst nok å tenke på med disse bryllupsforberedelsene .... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå