Gå til innhold

Kråker og skjærer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Over gata for huset vårt sto det et stort gammelt tre.....der har skjærene bygget reir og innredet lenge.......plutselig en dag forrige uke var treet borte!!!

 

Det var helt greit å slippe skvatringen sånn tett på, men stakkars fuglene da! Nå leter de febrilsk etter nytt hjem.......

 

Så nå er det skjærene som gjelder:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

psst! du, ikke hint dem i retning av meg da :-) flytter de hit - så blir de boende, vet jeg.

Skrevet

Å neida, de er her stadig og virrer rundt der oppe i det blå!!!

 

Skal snakke et alvorsord med dem og be dem holde seg i traktene;-D

Skrevet

Pass på så de ikke flytter inn noen av luftelukene dine da!

Skrevet

Her har vi mer enn nok av måker så hold de hos deg du:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...