Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Over gata for huset vårt sto det et stort gammelt tre.....der har skjærene bygget reir og innredet lenge.......plutselig en dag forrige uke var treet borte!!! Det var helt greit å slippe skvatringen sånn tett på, men stakkars fuglene da! Nå leter de febrilsk etter nytt hjem....... Så nå er det skjærene som gjelder:-)
iznogood Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 psst! du, ikke hint dem i retning av meg da :-) flytter de hit - så blir de boende, vet jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mai 2008 Å neida, de er her stadig og virrer rundt der oppe i det blå!!! Skal snakke et alvorsord med dem og be dem holde seg i traktene;-D
Reveenka Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Pass på så de ikke flytter inn noen av luftelukene dine da!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Her har vi mer enn nok av måker så hold de hos deg du:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå