Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Begynte å nesten brenne i et askebeger på balkongen i sted, begynte ialfall å ryke kraftig. jeg merket det fordi det begynte å lukte røyk i leiligheten. Siden balkongdøren på kjøkkenet sto åpen kom det mye røyk inn på kjøkkenet. Slukket det raskt og lukket kjøkkendøren, satte balkongdøren på kjøkkenet på vidt gap og satte på kjøkkenvifta. Røyken er borte, lukten sitter såklart igjen. Sønnen min på 1 år sover på soverommet sitt, har vært inne og sjekket han. Soveromsvinduet hans er åpent (varmt her i oslo) Når røyken er borte så er det ikke noe farlig eller? Syns det er litt ekkelt at han sover og puster inn den lukten, men det er ingen røyk her - oppdaget det raskt og slukket. Trenger ingen drittsvar, ammer ikke sønnen min, vet at røyking er noe dritt, røyker aldri innendørs, og det var et uhell som aldri vil skje igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Hva vil du egentlig ha svar på da? virker som du vil ha drittsvar, for du har jo egentlig ikke spurt om noe...ikke noe du ikke vet svaret på selv i alle fall. Når det er sagt så skal jeg ta innlegget ditt til etterretning for jeg selv røyker på terrassen Ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå