Gå til innhold

ser ut til at alle sover =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så da får jeg hente inn bikkja å se litt tv.

 

 

"vinker pent"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinker pent tilbake:)

 

Måtte kjøre eldstejenta til mormor for hun låner leiligheten igjen og skal grytidlig på jobb i nabolaget deres:)

Skrevet

Vil det si at nå sover alle.....?

Kanskje jeg skal ut og så på.... Hva var det Attpåklatten, kråka???

Skrevet

Hehe

Skrevet

Jeg sover ikke helt enda. Har akkurat kommet hjem fra et nedsig av et posht spisested - hvor jeg har vært med jobben min.

Tidlig hjemme fra byen - det er meg det :-)

Skrevet

Natta , nå må jeg legge meg...må må må !!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er det natta hos dere nå!? Her er det midt på dagen, her!

 

 

 

 

c",)

Skrevet

De tidssonene, de tidsonene:o)

Er ikke lett å vite hvor det er dag når det er natt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...