Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Så da får jeg hente inn bikkja å se litt tv. "vinker pent"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Vinker pent tilbake:) Måtte kjøre eldstejenta til mormor for hun låner leiligheten igjen og skal grytidlig på jobb i nabolaget deres:)
Dailis Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Vil det si at nå sover alle.....? Kanskje jeg skal ut og så på.... Hva var det Attpåklatten, kråka???
iznogood Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Jeg sover ikke helt enda. Har akkurat kommet hjem fra et nedsig av et posht spisested - hvor jeg har vært med jobben min. Tidlig hjemme fra byen - det er meg det :-)
Reveenka Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Er det natta hos dere nå!? Her er det midt på dagen, her! c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 De tidssonene, de tidsonene:o) Er ikke lett å vite hvor det er dag når det er natt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå