Gå til innhold

Trenger stylingtips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut i morgen kveld, og det er leenge siden jeg har shoppet klær. Hva er HOT? Og hva er NOT?

Også lurer jeg på om noen kan fortelle meg hvordan man lager en slik "bustete" hestehale, om noen skjønner hva jeg mener:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp...=)

Skrevet

jeg er ikke noe moteløve i klær men jeg kan gi sminketips, men jeg syns det er fryktelig vanskelig uten å ha sett deg...

hva lurer du på?

hva mente du med den hestehalen? forsto ikke hvordan du mente

Skrevet

om du bare mener en bustete hestehale så er det jo bare og tupere massssse så blir det kongestort.

Skrevet

Nei, sminken har jeg full kontroll på. Ren plankekjøring:) Mente en bustete hestehale, ikke selve halen, men håret på hodet...Å, så dårlig jeg er på å forklare!=)

Klærne mine er utdatert, og jeg har lyst på fine topper.

Skrevet

om du skal ha bustete hår på hodet så tuperer du håret oppå hodet og setter det løst sammen i en hestehale til slutt. slik at håret får plass til å være stort. også sprayer du som F... hehe

Skrevet

hehehe...Thats it? Tror jeg må øve meg litt ikveld:)

Skrevet

KJøp deg en lett fin sommerkjole? Masse flotte tunikaer ute nå da, eller hva med en shorts med en lett sommertopp over?

Skrevet

jepp, det er ikke vanskelig. jo større du vil ha det jo mer tuperer du :-)

om du vil ha håret glatt over det stor, lar du bare lavær og tupere håret som syns. (det helt forand på hodet)

vil du at det ikke skal være glatt så tuperer du alt :-)

Skrevet

Tunika liker jeg ikke. Men shorts var kanskje ikke så dumt:)

Skrevet

Det er super lekkert med shorts, pumps og en lekker topp/bluse.

Ha en fantastsik helg

Skrevet

Takk det samme:) Må bare få si i samme slengen at jeg elsker navnet på jenta di!

Skrevet

Enig med Jenny-penny.. Det er super fint og trendy.. Du kan ha en tynn strømpebukse og, er bare fint, siden det ikke er sommer på kvelden ennå :)

Skrevet

TAKK!!! Så utrolig koselig av deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...