Mamalicious Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hei:) Noen som har lyst til å kjøpe en del baby klær? Til jente! Str 50 og opp til 62! Alt er nytt, og nesten ikke brukt! Ingen flekker og ikke røyklukt! Pysjer, bodyer , strømpebukser , gensere, bukser , luer, Og en hvit kjempe søt to-delt dress! Og melke oppsamlere! Sånn du har i bh'en som samler opp melka som lekker! Ser ut som 2 skilpadde skall! Kan sende bilder på mail også! Selges for 200!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå