2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. mai 2008 Ingen altså??? Hmmm:)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Jo, det har jeg prøvd. Byttet ikke ut alle måltidene, men tok shake til frokost, og lunsj. Spiste middag og lett kveldsmat samt frukt mellom. Det gikk greit, men blir jo veldig lei den milkshaken da. Gikk ned ca 1 kg pr uke. Jeg har begynt med det nå igjen. Tar det til frokost og noen ganger lunsj.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2008 Ok. Jeg er jo en liten godtegris da.. hmmm.. Hjelper den shaken mot det suget eller??
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Er den jævla godtegrisen selv jeg. Njaaaaaaaaa.....suget kommer gjerne når man er litt småsulten. Bare sørg for å spise med ca 3-4 timers mellomrom og gjerne noe frukt imellom. Og masse vann. Vann metter også. Og hvis du som jeg er PepsiMax slave så kutt den ut tvert. Den gir et utrolig godtesug. TabXtra er bedre på det. Smaker ikke like godt da riktignok.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #6 Skrevet 9. mai 2008 Skuffa, leste NOKAS dietten og var spent på hva den gikk ut på...
3 rosa og en blå Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 Jeg sier samme som legen min sa om den får noen år tilbake....bort kasta penger og tid...Du kan gå ned på den ja..men det hjelper ikke stort hvis du ikke forandrer på dine vaner i tillegg fordi da går du bare opp og kansje mer etter du slutter med den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå