babysjuk82 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Ser d er noen her som skriver at de bare vet at d er gutt,jente osv. Kordan vite d uten ul? Alle sv.skap e jo ulike. Eg har hatt gutefølels,for denne gang har alt vært anerledes enn mine 3 forige.men ul viste jent.
Miss Dynamite Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 man VET jo ikke..... men man har en slags følelse, og av og til stemmer den... jeg fikk vite jente på ul igår... og det sa følelsen min hele tiden
babysjuk82 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2008 Oki. Blir ik kvitt guttefølelsn eg nei,men d er vel fordi ønsket var en gut.
Mops7 Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har hatt rett med de fleste av mine barn.Tatt feil bare med en av sju, dersom det faktisk er en gutt i magen denne gangen da;) Følelsen har vært der før noen tegn har kommet, så det har ikke noe med typen svangerskap å gjøre, i allefall ikke hos meg. I forrige graviditet var jeg mye på ekstraultralyder på Haukeland, og da var jeg hos en eldre lege som sa at når mor har en følelse av kjønn, tar hun sjelden feil. Utrolig fascinerende!!
Hilde_85 Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Jeg "viste" nok fordi før jeg fant ut at jeg var gravid så drømte jeg om det. Har aldri hatt en sånn levende drøm før. Ellers når du drømmer om å få barn får du ofte en toåring i fanget. Men jeg drømte om det å gå gravid og at jeg føda en liten gutt. Ikke var det planlagt så ikke var det noe ønske-seg-barn-drøm heller. Og når jeg fant det ut fikk jeg virkelig en guttfølelse, så hadde de sagt jente på ul hadde jeg nok hatt store problemer med å innstille meg
babysjuk82 Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2008 Hehe.. Jeg og har drømt om babyn,og da var d gutt.
Trulte76 Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 jeg var sånn med nr 1. jeg bare visste det var jente. hadde ikke noe ønske om verken gutt eller jente, men magefølelsen sa jente. med nr 2 var BF 110% sikker det var gutt, men jeg følte ikke helt det..hellet mere mor jente og jente ble det. denne gangen tenkte jeg jente, men så følte jeg meg usikker rett før UL..og på UL visste det gutt. Men med nr 1 bare visste jeg det..
stinky-monkey Skrevet 10. mai 2008 #8 Skrevet 10. mai 2008 Første gang jeg ble gravid, så hadde jeg en følelse av at det var gutt, helt fra første dag jeg fant ut jeg var gravid. Det var også en gutt. Andre gangen hadde jeg også følelse av gutt, men kanskje mest pga veldig likt sv.skap. Da var det også gutt. Tredje gang tenkte jeg også på gutt mest, men sv.skapet var litt annerledes. Det var en jente. Denne gangen har jeg ikke følelse av at det er noe som helst. Men har tatt div. tester, og alle sier jeg skal få jente..he, he! Men det vil ultralyden vise oss, om de klarer å se det da :-) Man kan jo aldri vite 100% sikkert uten å se det på ul. Men de sier at når mammaen har en følelse av hva det er, så stemmer det veldig ofte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå