Gå til innhold

hvordan er ditt drømmebryllup?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hihi... mitt er sån ordentlig prinsesse bryllup, med masse folk og stor fest. og enorm bryllupsreise... hihi..

 

sånn jo støre og mer luksus jo bedre. helst 8 retters middag osv... hihi.. håper jeg får råd til et gigantisk bryllup om jeg skal gifte meg..

 

du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle jeg mot formodning noengang giftet meg igjen, ville jeg hatt en stille seremoni med kun forlovere tilstede. Gjerne i utlandet :)

 

Men jeg betviler at jeg kommer til å gifte meg igjen. Har nå hatt to vielsesseremonier, og føler at jeg har gjort min innsats for ekteskapet ;)

Skrevet

Mitt drømmebryllup var akkurat sånn bryllup vi hadde!

Solskinn, prinsessefølelse, masse folk, blide folk, rørende taler, nydelig mat, deilig drikke, musikk - god stemning!

 

Men, noen 8 retters middag hadde jeg aldri orket:)

Skrevet

Nesten sånn som deg hehe :)

Vil gjerne ha stooor fest med alle vi kjenner og er glad i, ikke 8 retters middag da, men fancy middag må man jo ha :)

Vil veldig gjerne gifte meg på sommeren også, ha festen utendørs om det lar seg gjøre, gjerne ved Oslofjorden et eller annet sted.

Kunne godt tenkt meg å giftet meg ute også, og droppet kirken :) men da hadde det nok blitt baluba fra familien ja hehe..

 

Vi får se hvordan det blir om jeg noengang er så heldig og blir gift :) sambo virker ikke utrolig interessert i det på noen år hehe, og økonomien burde bli sabla mye bedre om vi skal ha råd til et sånt bryllup som JEG har lyst på ;) sambo kunne sikkert ha hatt en knøtt liten fest og vært fornøyd med det..

 

 

Et alternativ til den store festen kunne vært å bare tatt med de aller nærmeste og giftet seg på en strand et sted, hadde sikkert vært kos det også :) Men tror jeg ville ha angret i ettertid..

 

 

*drømme drømme*

Skrevet

Rimelig enkelt og koselig, med nærmeste familie og de beste vennene. Mat ville vært noe buffetlignende/koldtbord med mye av favorittmaten vår. Kaffe og kaker etterpå. Fest til langt på natt. Sensommer/høst-bryllup. Bryllupsreise er ikke nødvendig, men kanskje en weekendtur til en eller annen storby hadde vært fint. Jeg er ikke kravstor, København would do.

 

Hm, trodde ikke jeg hadde tenkt så mye på dette.. hehe ;D

Skrevet

meg og typen og forlovere på en eller annen øde strand somewhere. rolig og lite stressende. ikke så stivt(type smoking). så en kirkvelsignelse når man kommer hjem. med våre tanter/onkler, venner, søsken med barn osv. som ender i et stort uformellt hagegrillselskap.

Skrevet

Har aldri hatt noen forestilling om hvordan bryllup jeg ville ha.

 

Men nå blir det bryllup om ca 2 uker, og jeg går ut ifra det blir drømmebryllupet siden det er med drømmemannen =)

 

Vielse i skogen, middag og fest i hagen med kun de nærmeste til stede.

Skrevet

Jeg hadde drømmebryllupet mitt ifjor sommer..Et såkalt tradisjonelt bryllup.

 

Hvit kjole i kirka, langt slør, slott og staut mann, nydelig kirkesermoni, 70 gjester, nydelig treretters mat, kaker, masse bilder, mange blide fjes, flott vær, levende musikk, tre etasjes kake, dans, sang, mange flotte taler, mange tårer, mye latter.

 

Alt i alt-perfekt!! For oss.......

 

Hadde ingen bryllupsreise da....men det var ingen savn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...