Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har fortsatt lille-gutt oppe til vi legger oss i 11-tiden. han viser ikke noe tegn til å ville legge seg før, som vi merker i alle fall... når begynte dere å legge barnet tidligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynner med kveldstellet i 8-9 tiden på kvelden. da bader hun og vi koser oss masse :o)

så får hun mat, så er det natta... så vi legger henne senest 9.

hun er 8 uker...

Skrevet

tenker at han bør legge seg tidligere.men virker ikke særlig trøtt, og når han sovner i 8-tiden sover han bare 1 time. man hører jo at man bør legge ungene tidlig fra de er veldig små, men hva tror dere; kommer vi til å få problemer med å legge han tidligere når han blir større om vi ikke begynner å legge ham tidligere??

Skrevet

Dattera mi er 9 uker og jeg bader henne hver kveld kl. 20.00 og legger henne ca kl. 20.30. Hun sovner med puppen i munnen ca 21.00 og jeg kan ha mange timer for meg selv til å gjøre voksenting:) Jeg er kjeeeeemmmmpeee glad i jenta mi og ville aldri ha vært uten henne, men det er allikevel godt å kunne ha litt tid for meg selv også.

Skrevet

gutten min er 9 uker. De siste tre ukene har det gått kjapt nedover fra kl 23 til nå kl 19. Dette har han regulert helt selv. Slik var det med forigemann også, så vi har nok vært veldig heldige!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...