Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

her får du prøve nye produkter:)

helt gratis bare følg lenken under;)

Som Buzzador får du teste nye produkter och tjenester gratis.

Følg denne lenken, så synes det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som Buzzador er alie):

http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=alie

Hvis du vil vite mer før du bestemmer dig kan du følge denne lenken:

http://www.buzzador.com?refstr=alie

Hilsen

alie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

There's no such thing as a free lunch

Du får vel vervepremie du da?

Skrevet

nei.. dere får prøve nye ting som kommer på markede.. og skal fortelle venner og kjente om produkte dere mottar:)

å ja... d er HELT gratis:)

Skrevet

Nei,hun gjør ikke det. Hun får poeng. Jeg er medlem jeg også,men kunne ikke falt meg inn å lagt ut "vervelink" her.. Jeg har heller ikke skjønt hva disse poengene kan brukes til heller jeg da..

MEN det er faktisk kult å være med i Buzzador! Er ikke snakk om bare litt gratisprøver det er masse! Nå sist var det Iduns utvalgte, altså ketsjup. Og jeg fikk 12 flasker! Altså full-size! Gangen før der var det Extra-drops,da var det 3 esker av hver sort. Så det er en del! Det er liksom ikke bare småtteri som f.eks "Plusstid" e.l..

Er virkelig verdt å være med på!

Eneste du trenger å gjøre er å skrive en enkel rapport (mest avkrysning) når kampanjen er over..

Skrevet

la ut link her fordi de søkte etter nye folk med småbarn eller som var gravid til prøving av blandt annet grøt!!

pluss katte og hunde eiere:)

nye kampanjer..

da får de jo prøve noe av det gratis;);)

Skrevet

jeg ble en Buzzador for ca 1 mnd siden...når får jeg de første prøvene/varene???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...