Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Heihei ! Jeg bare tenkte jeg skulle "presentere" meg litt . Jeg er en 22-år gammel kvinne som studerer ved universitetet i Bergen. Jeg vet ikke om jeg er gravid, det er i hvert fall ikke planlagt ! Men om jeg er det, hadde jeg blitt veldig lykkelig. Har kjøpt en test som ligger rett foran meg som jeg skal ta! Er sååå nervøs Jeg har en supersøt kjæreste, men vi har bare vært sammen i tre måneder... Klem
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 velkommen til oss. håper testen din er positiv:-)) jeg er selv 9+0 på vei.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hei og velkommen:) Når skal du ta testen..???? Spennende da:)
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Taaaakk Har tatt testen nå og venter på resultatet ! Tok to da...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Må si hvordan det går. Når skulle du hatt mensen?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Hva slags test tar du så tar så laange tid?? Ja det var jo noen dager siden du skulle hatt mensen da..
Løvinna30 Skrevet 9. mai 2008 #9 Skrevet 9. mai 2008 Velkommen Ella Bella Karamella! spent nå hva testene dine viser;-)
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 9. mai 2008 #12 Skrevet 9. mai 2008 Velkommen hit:) Gratulerer så mye med graviditeten. Husker godt følelsen jeg hadde da jeg hadde en positiv test i hånda. Lykke til fremover:)
Rina82 Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 ÅÅÅÅÅ!!!!) GRATULERER SÅ MYE!!!) Kjempe gøy!!! Lykke til videre!!!):O))
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #14 Skrevet 9. mai 2008 Tuuusen takk ! Det er så utrolig rart, men fantastisk. Hva er det første jeg bør gjøre nå rent praktisk? Vet ingenting om graviditeter og dette er aboslutt overasskende... Har på en måte litt panikk, men er også SUPERglad ;D
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mai 2008 #15 Skrevet 9. mai 2008 Gratulerer så masse med positiv test!! Det kommer helt naturlig etterhvert hva du skal gjøre og ikke gjøre.. Hvis en kan si det på den måten.. Det første du må gjøre (som jeg kommer på) er hvis du går på noen medisiner bør du kontakte legen din for å høre om hva du skal gjøre ang det nå som du er gravid. Ellers er jo røyk og alkohol ikke bra for det lille nurket.. På matportalen finner du ut hva du må passe deg for å spise som gravid.. Men det viktigste du skal gjøre er og ikke bekymre deg, men bare glede deg kjempe masse for det fantastiske som skjer med kroppen din:) Og husk at dette er det mest naturlige i verden.. Masse lykke til:)
+Tina+ Skrevet 9. mai 2008 #16 Skrevet 9. mai 2008 hei! er ny her jeg oxo! gratulerer så mye! jeg er 9+5 uker på vei!! bare kos deg, og nyt tiden fremover! klem
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 10. mai 2008 #17 Skrevet 10. mai 2008 Heisann folkens:-) Velkommen til de gravides viduderlige verden:-) Dette var ein utruleg morsom tråd. Live-testing!!! Og hormona mine er i full sving... eg sit her og grin av glede over at du er gravid... eg ler meg i hel av meg sjølv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå